קריירה ולימודים

הפאנג'ויה נעצרה בהוראת המשטרה, הסטודנטים כבר במלונות

פסטיבל הפאנג'ויה שעתיד להיפתח היום (חמישי) ובמסגרתו יחגגו עשרות אלפי סטודנטים את חופשת הסימסטר באילת נעצר על ידי המשטרה למרות היערכות מוגברת של המארגנים
אביחי דלאל |  1
אילת (צילום יוסי אלוני פלאש 90)

דרמה באילת: פסטיבל הפאנג'ויה שנערך פעמיים בכל שנה בתקופות חופשת הסמסטר של הסטודנטים. מדובר באירוע מרכזי לקהל הסטונדטים בישראל, שאמור להתקיים בסוף השבוע הנוכחי אך לפני שעה קלה, כשהסטודנטים כבר נמצאים במלונות, משטרת אילת הודיעה על עצירת הפסטיבל. בימים האחרונים הכתובת כבר הייתה על הקיר כשנשמעו ביקורות רבות כלפי קיום הפסטיבל לאור מצב התחלואה בישראל, וההמלצה למארגני הפסטיבל שלא לקיים אותו כעת.

בזמן הזה סטודנטים רבים נמצאים כבר במלונות באילת ורבים אחרים עושים את דרכם לפסטיבל אלה שכעת כאמור החליטה המשטרה לעצור את הפאנג'ויה ויתכן כי הוא לא יתקיים, וזאת למרות הצהרת חוזרות ונשנות של המארגנים כי הם פועלים על פי תו ירוק במלונות ובמקומות הפתוחים.
טענת מארגני הפסטיבל היא שהאירוע מתואם ומבוקר ותחת הנחיות ברורות. הפסטיבל נקבע להיערך בקפסולות של מסיבות לפי מוסדות לימוד ובלי לאפשר מעבר ממסיבה למסיבה. כמו כן 40 אלף מסיכות חולקו לסטודנטים ובוטלו מסיבות הלילה. 

הסטודנטים מחכים במלונות

משטרת ישראל התייחסה לעצירת הפסטיבל, "לאחר עבודת מטה ממושכת עם המארגנים, עיריית אילת והמשטרה שומרים על שמירה על הציבור. מבצעים אכיפה על תקנות הקורונה וכמובן נדאג לאבטח ולדאוג לשלומם של האירוע והתיירים שמגיעים לעיר אילת. בהתאם לתקנות".
לעומת זאת, מטעם המארגנים נמסר כי משטרת ישראל לא הקצתה צוותים משטרה מיוחדים שיתגברו את תחנת המשטרה בעיר בזמן הפסטיבל וכמו כן לא צוותי קורונה ייעודיים, וזאת בזמן שמספר הסטודנטים שהגיעו לפסטיבל עומד על מעל לעשרת אלפים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנט ולפיד לא אחראים (ל"ת)
    בקיצור 09/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור