קריירה ולימודים

ויזל תחת מתקפה על תנאי העסקה; "שכר הגון"

תנועת "עומדים ביחד" המקדמת את פרוייקט מינימום 40 תקפה את קבוצת פוקס והעומד בראשה, הראל ויזל: "מרוויח מיליונים מדיווידנדים ומשלם משכורות רעב; משכורת רעב זה לא אופנתי". קבוצת פוקס: "יודעים שרואים אותם ומכבדים אותם"
מערכת ice |  1
ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
תנועת "עומדים ביחד" המקדמת את הפרוייקט "מינימום 40" הקוראת יחד עם חברי כנסת נוספים להעלות את שכר המינימום ל-40 שקל לשעה, פתחה חזית חדשה והפעם, אחרי המאבק ברמי לוי, היום (שלישי) התנועה יצאה נגד טייקון האופנה, הראל ויזל, הבעלים של קבוצת פוקס. 
מהודעה שיצאה מטעם הקבוצה נכתב כי התנועה קראה להחרים את הרשת בשל "שכר הרעב" שמשלם ויזל לעובדיו, בעודו מושך דיבידנדים בעשרות מליוני שקלים. בהמשך, עומדים ביחד השיקה אתר החושף את כל הרשת של ויזל ובו עצומה הקוראת להחרים את רשת פוקס עד אשר שכר העובדים יעלה ל-40 שקל לשעה - שכר המינימום החדש שדורשים בתנועה. לדבריהם, מהבוקר כבר חתמו מאות על העצומה.
 
מתנועת עומדים ביחד נמסר: "הציבור אומר את דברו באופן ברור: שכר רעב זה לא אופנתי ותשלום לעובדים זה בייסיק. אנחנו קוראים לציבור להדיר את רגליו מפוקס, עד אשר ויזל יפסיק לנצל את עובדיו וישלם להם שכר ראוי שאיתו אפשר לסגור את החודש. מינימום 40".
מקבוצת פוקס נמסר בתגובה: "קבוצת פוקס גאה להעסיק בישראל למעלה מ-8,000 עובדות ועובדים תוך מתן שכר הגון מעל הקבוע בחוק. העובדים נשארים בפוקס תקופה ארוכה, חלקם עשרות שנים, מכיוון שהם יודעים שרואים אותם ומכבדים אותם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוףסוף
    ד 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שאנשים יעמדו מולו הייתי עובדת פוקס במשך שנה קרעתי את עצמי בשעות נוסעות ובפתיחת שקי בגדים שלא נגמרים בסוף החודש 4000 אלף שקלים זה מה שקיבלת, עצוב.
    סגור