קריירה ולימודים

עיתונאים יילכו עם אפוד זוהר? "ההצעה חוטאת למהות העבודה"

?ארגון העיתונאים הוציא תגובה זועמת להצעת מפכ"ל המשטרה כי עיתונאים יזהו את עצמם באפוד זוהר: "חוטאת למהות העבודה העיתונאית"

מערכת ice | 
מעקב אחר עיתונאים (צילום pexels ,freepik)
ארגון העיתונאים שיחרר היום (שלישי) תגובה חריפה במיוחד להצעת מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לאור מעצר העיתונאים לאחרונה, כי עיתונאים יזהו את עצמם באפוד זוהר והגדירו זאת כהצעה ש:"חוטאת למהות העבודה העיתונאית".
ארגון העיתונאים בתגובה להודעה של מועצת העיתונות והמפכ"ל ״בניגוד לאמור בהודעה, אין נוהל המסדיר מעצר או עיכוב של עיתונאי וטוב שכך. הנוהל המדובר מתייחס אך ורק למניעת גישה של עיתונאים לזירת סיקור שיכולה להיעשות באישור תת ניצב, אבל בטח שלא למעצר או עיכוב. 
 
עוד מסרו בארגון העיתונאים: ״אנחנו שבים וחוזרים על העמדה העקרונית שלנו - אין לעצור או לעכב עיתונאים בעת מילוי תפקידם. העיתונאים משרתים את הציבור ויש להתייחס אליהם ככאלה". 
״בנוגע להצעתו של מפכ"ל המשטרה כי עיתונאים יזהו את עצמם בעזרת אפוד זוהר, הרי שמדובר בהצעה שחוטאת למהות העבודה העיתונאית ומתעלמת מכך שכל מקרי המעצר והאלימות האחרונים כנגד עיתונאים היו למרות שאלה הזדהו בצורה מפורשת כעיתונאים בפני השוטרים בצורה שלא משתמעת לשתי פנים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה