קריירה ולימודים

מגדל ביטוח מאריכה הסכם קיבוצי, כמה המשכורת המינימלית?

ועד מגדל ביטוח מאריך את ההסכם הקיבוצי מול ההנהלה, והמשכורת החודשית המינימלית לעובד שעתי תעלה בהדרגה עד ה-1.4.2023 לסך של 34 שקל לשעה או משרה מלאה של 6,500 שקל ברוטו
מערכת ice | 
שגיא יוגב מנכל מגדל (צילום אתר מגדל, מגמה)
הנהלת מגדל ביטוח, בראשות שגיא יוגב, חתמה אתמול (רביעי) על הארכת ההסכם הקיבוצי לעובדים שהיה אמור להסתיים ב-31 בדצמבר 2021, ויתארך לשנה נוספת עד ה-31 בדצמבר 2022. הארכת ההסכם נחתמה מול ההסתדרות הכללית ומול ועד העובדים, וההסכם נוגע הן לחברת הבת של מגדל אחזקות של שלמה אליהו וחנן מלצר - מגדל חברה לביטוח בע"מ, והן לחברה הנכדה - מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ - ואלפי העובדים שבחברות.
בהסכם החדש חלו מעט תוספות ושינויים, ועיקרי ההסכמות אליהם הגיעו הצדדים קשורים למשכורות בחברות והתגמולים.
על פי ההסכם, המשכורת החודשית המינימלית תעלה בהדרגה עד יום ה-1 באפריל 2023, ותעמוד על 6,500 שקל ברוטו לחודש למשרה מלאה, ולעובד בהסכם שכר שעתי על סך 34 שקל לשעה.
עוד בהסכם: בשנת 2022 החברות ישלמו תוספת שכר לעובדים הקבועים עליהם חל ההסכם הקיבוצי והמועסקים במגדל במועד התשלום, וכן לעובדים בתקופת הניסיון אשר השלימו 18 חודשי עבודה במועד זה, בשיעור ממוצע כולל של 3%, בחלוקה לשלוש מדרגות שכר, כאשר חלק מתוספת השכר תהיה קבועה ואחידה לאותה מדרגת שכר וחלקה לפי שיקול דעת מנהל. 
ומה עם המענק השנתי - הבונוס? בכפוף לתוצאות הכספיות ולרווח הכולל לשנת 2021, יגדל תקציב הבונוס השנתי של העובדים, כך שהתוספת המרבית תהיה בשיעור שבין 12.5% עד 30% מהמשכורת לעובדים, ובהתאמה לרווח הכולל.
בהסכם גם באו לידי ביטוי הטבות לעובדים הכוללים גם את הגדלת תקציב הרווחה לטובת נופש לעובדים והשתתפות בהוצאות חנייה.
ממגדל ביטוח ומגדל מקפת מסרו כי "הנהלת החברות מודה לוועד העובדים ולהסתדרות על שיתוף הפעולה וההגעה להבנות בקשר עם הארכת ההסכם הקיבוצי לטובת החברות ועובדיהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה