קריירה ולימודים

כאן 11 בחרה: אלו העיתונאים המצטיינים ל-2021

כאן חדשות הכריזה על הזוכים בפרס הצטיינות עיתונאית ע"ש אילן רועה לשנת 2021: קטי דור, דקלה אהרון שפרן ונוב ראובני יקבלו את הכבוד
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום יח"צ)
כתבי דסק הבריאות של כאן חדשות, קטי דור, דקלה אהרון שפרן ונוב ראובני הם הזוכים בפרס למצוינות עיתונאית לשנת 2021 ע"ש אילן רועה, כתב קול ישראל, שנהרג בעת מילוי תפקידו העיתונאי
בנימוקי הבחירה של הזוכים מציינים חברי ועדת הפרס: "כתבי הבריאות עובדים ימים כלילות בשנתיים האחרונות בסיקור מגיפת הקורונה: קטי דור, ראש תחום הבריאות, מובילה בפרסומים ראשונים ובלעדיים גם בכאן 11 וגם בדיגיטל; דקלה אהרן שפרן מובילה את הדיווחים בכאן רשת ב, הגישה פרויקטים מיוחדים עבור הדיגיטל והרדיו ומשתתפת גם בשידורי הטלוויזיה; נוב ראובני בולט בעבודת שטח חרוצה ויסודית עבור כל הפלטפורמות".
אילן רועה היה שנים רבות כתב הצפון ברשת ב' של קול ישראל. ב-28.2.99 רכב שבו נסע עם מפקד יחידת קישור ללבנון, תת-אלוף ארז גרשטיין ז"ל, עלה על מטען צד, והם נהרגו בעת מילוי תפקידם. הענקת הפרס היא מסורת ארוכת שנים שהחלה לאחר נפילתו של רועה ז״ל במטרה לקדם מצוינות עיתונאית ולהנציח את זכרו בשיתוף משפחתו. מאז הקמת התאגיד זכו בפרס העיתונאים אורן אהרוני, מיכאל שמש, רועי ינובסקי. 
 
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "אנו מתכבדים להמשיך את מסורת הענקת הפרס על שמו של אילן רועה ז"ל במטרה לעודד מצוינות עיתונאית. אחרי כמעט שנתיים של מגפה, תודתינו נתונה לכתבי הבריאות שעובדים קשה על מנת לייצר ולספק מידע אמין, איכותי, הישגי ומדויק ואנו מברכים את שלושתם על הזכייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה