תקשורת ומדיה

כתב כאן 11 נכנס ברשת 13: "עבדתם על הצופים"

דניאל אלעזר ביקר את הכתבה על שוד הכספות, כשטען: "הכותרות בחדשות 13 - בלעדי: בעלי חברת הכספות מדבר לראשונה. המציאות: לא מדובר בבעלים אלא בעורך הדין של החברה, שלא נמנה על בעליה, והחברה כבר הוציאה התייחסות רשמית למה שקרה". גם התשובה של רון נוטקין לא סיפקה אותו
מערכת ice |  2
דניאל אלעזר (צילום פייסבוק)
כתב כאן 11 דניאל אלעזר עקץ את חדשות 13 בעקבות הכתבה על שוד הכספות ונכנס לוויכוח עם רון נוטקין לגבי המהות. הרקע: מי הוא המתראיין לגבי החברה שעברה את השוד? עורך הדין או הבעלים?
אלעזר כתב: "הכותרות בחדשות 13 - בלעדי: בעלי חברת הכספות מדבר לראשונה. המציאות: לא מדובר בבעלים אלא בעורך הדין של החברה, שלא נמנה על בעליה, והחברה כבר הוציאה התייחסות רשמית למה שקרה".
 
נוטקין הגיב לאלעזר וכתב: "איפה כתוב שהוא בעלי חברת הכספות? מצרף לך לינק לכתבה" הוא הוסיף את הכתבה המדוברת: "האבטחה עבדה מצוין": נציג הבעלים במתחם הכספות חושף איך הוא נפרץ" ובכותרת המשנה: עו"ד סיוון יוסף סלמה, נציג הבעלים ואחד המנהלים בחברת "רותניום", שמתחם הכספות שלה בתל אביב נשדד, מתמודד כעת גם עם הלקוחות שאיבדו את רכושם - וגם עם אלה שמודאגים מהעתיד. "לא כל כך יודעים עדיין איך להתמודד עם הבשורה הזאת"
 
אלעזר הגיב על כך: "אהלן. זה יפה שאתה מיתמם, הוצאתם את זה בפוש שלכם (שאתה בטח יודע על מה מדובר) וכמו שכתבתי זה צויין בכותרות של פתיחת המהדורה (הנה הקטע). בקיצור, עבדתם על הצופים שלכם, פעמיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כאן 11 ברמה גבוהה מעל כולם (ל"ת)
    חדרה מערב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    גשר מי ילה (ל"ת)
    אנה כורדי 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור