קריירה ולימודים

הטייס האוטומטי של הסייבר: זו החברה שמגייסת עשרות עובדים

חברת הסייבר Cynet מגייסת 30 מפתחים על רקע גידול בביקוש העולמי  ל"טייס האוטומטי של אבטחת הסייבר" שפיתחה. בנוסף, מגייסת החברה עוד אנשי מכירות, שיווק, תמיכת לקוחות, משאבי אנוש, כספים, מחקר סייבר, מעצבי ממשק משתמש ומנהלי מוצר
מערכת ice | 
סייבר (צילום freepik)
חברת Cynet פיתחה תוכנת אבטחת סייבר שהיא קלה לשימוש ולהתקנה ומכילה מגוון פתרונות הגנה על ארגונים מפני פריצות. הפתרון הוא מעין "טייס אוטומטי" של אבטחת מידע, שמתאים במיוחד לחברות שאין להן משאבים רבים להגנה מפני מתקפות סייבר. Cynet מספקת לחברות הללו ללא כל תשלום גם צוות זיהוי ותגובה פרואקטיבי למתקפות המנוהל על ידה ופועל באופן רציף 24/7.
ל-Cynet יש כיום מאות לקוחות ברחבי העולם, שלרובם אין משאבי אבטחת מידע רבים, אך גם ארגונים גדולים כמו חברת הביטוח הגלובלית אליאנס שחיפשה פתרון יעיל ומתקדם.
 
Cynet מעסיקה כיום 250 עובדים בתל אביב, בוסטון וברחבי אירופה. על רקע צמיחה בביקוש לפתרון ברחבי העולם ופיתוח יכולות עתידיות, מגייסת Cynet עתה כ-30 מפתחים ומפתחות וכן אנשי מכירות, שיווק, תמיכת לקוחות, משאבי אנוש, כספים, מחקר סייבר, מנהלי מוצר, ומעצבי ממשק משתמש.
אייל גרונר, מנכ"ל סיינט: "בשנה האחרונה רשמנו צמיחה מאסיבית בפעילות העסקית: שילשנו את כמות הלקוחות בארה"ב ואירופה, צמחנו משמעותית בהכנסות , הכפלנו את מצבת כוח האדם שלנו בארה"ב וישראל, גייסנו ארגון מחקר ופיתוח באוקראינה בנוסף לצוות בישראל, ונכנסו לטריטוריות חדשות בכל רחבי העולם". 
עוד הוסיף כי "חברות וארגונים מתמודדים עם כמות הולכת וגוברת של מתקפות הסייבר מתוחכמות ורובן המכריע מתקשות להתמודד בשל משאבים מועטים. רק לארגונים הגדולים בעולם (פורצ'ן 500) יש את כוח האדם והמשאבים הרבים הנדרשים לרכוש ולהטמיע עשרות סוגים של פתרונות סייבר, לשלב ביניהם ולתפעל את מערך הסייבר 24/7. המוצר של סיינט נועד במיוחד לחברות שאין להן משאבי אבטחת מידע בלתי מוגבלים, והוא מספק לארגונים בכל הגדלים פתרון כולל להגנה מפני פריצות, ללא תלות בכמות המשאבים של הארגון וללא צורך להעסיק צוות אבטחת מידע גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה