קריירה ולימודים

שדרוג הענק של חברת ההייטק: גיוס מאסיבי ומשרדים חדשים

MinuteMedia מתרחבת: עברה למשרדים חדשים במרכז תל אביב, קומות 27-28 במגדל אקרו החדש, ומגייסת עשרות עובדים
מערכת ice | 
המשרדים החדשים בתל אביב (צילום מיניט מדיה)
חברת מיניט מדיה חתמה חוזה לשלוש שנים על שתי קומות שלמות (27-28) ב'מגדל אקרו' החדש ברחוב יצחק שדה, במרכז תל אביב. לאור צמיחת החברה והרכישות האחרונות שביצעה, ביניהן גם הסטארט-אפ הישראלי 'וואזימו', והגיוסים העתידיים. המשרדים פרוסים על 2,220 מ"ר, בשווי עסקה של כ-170 שקל למ"ר.
מיניט מדיה פיתחה פלטפורמה של תוכן וספורט, המאפשרת ייצור ,עריכה והפצה של תוכן ספורט ע"י האוהדים, ומותגי תוכן ותרבות ספורט מובילים בעולם. החברה מחזיקה בחמישה מותגי ספורט שונים, למעלה מ- 300 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש ומעל מיליארד צפיות וידאו.
כאמור, המשרדים החדשים פרושים על שתי קומות, 2,220 מ"ר וכוללים כ- 200 עמדות עבודה לצד חדרי ישיבות, חללי עבודה משותפים, חללי פנאי רבים, מתחם מזון מפנק ומרפסות עם נוף אורבני. כל אלה יאפשרו תרבות ארגונית משתפת ופתוחה התואמת לשוק העבודה ההיברידי, המעודד מפגש ועבודה משותפת של הצוותים בחללי המשרד השונים. כך גם ישנן מדרגות פנימיות בין הקומות, המאפשרות תנועה חופשית ומעבר קל ונוח בין חללי המשרד.
המשרדים החדשים עוצבו ותוכננו על מנת להעניק חוויית עובד איכותית ומלאה; המשרדים עוצבו בקונספט התוכן העיקרי של החברה - ספורט. ישנם פינות משחק ופנאי של כדורגל שולחן, ביליארד, פינג-פונג וחדר פוטבול. בנוסף יש מכונות משחק ארקייד, וחדר סוני-פליסטיישן עם משחקים מעולמות הספורט, תמונות ובובות של ספורטאים וספורטאיות ואייקונים פזורים במשרד ושמות החדרים והאזורים קיבלו את שמם של אתלטיות וספורטאים אייקונים מכל הזמנים.
 
התכנון שם דגש על רווחת העובד/ת ועירוב שימושים, שיאפשר מרחב עבודה אישי לצד עבודת צוות בחללים המשותפים, חדרי ישיבות וחללים פתוחים. תכנון המשרדים לקח בחשבון את אופי והתרבות הארגונית של החברה ומגמת הצמיחה העתידית. כיום מונה החברה מעל 500 עובדים הפרושים בתל אביב, ארה"ב, לונדון, ברזיל ומזרח אסיה. מתוכם כאן בארץ כ-200 עובדים שייהנו מהמשרדים החדשים.
שרון וייס, משנה למנכ"ל, פיתוח וטכנולוגיה: "אנחנו בצמיחה מתמדת. הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת לנו להמשיך ולצמוח בקצב מהיר גם בתקופות מאתגרות, ובאופן טבעי גם גדלים במצבת כוח האדם. המשרדים החדשים בתל אביב תוכננו ועוצבו בהתאם לשוק העבודה ההיברידי ולחוויית עובד מלאה ואיכותית, שתאפשר לנו להמשיך לחדש ולצמוח גם בעתיד. השנה אנחנו צפויים לגייס עשרות עובדים חדשים למרכז הפיתוח כאן במרכז תל אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה