קריירה ולימודים

סיבוס בסכנה? זה הפינוק החדש של עובדי ההייטק

מועדון הצרכנות של חברות ההייטק, מודיע הבוקר (שני) על השקה של ארנק דיגיטלי שצפוי לשנות את כללי המשחק, בעיקר בתחום ההסעדה בו שולטת כיום סיבוס. זו ההטבה החדשה לעובדי ההייטק
מערכת ice |  5
ארנק דיגיטלי (צילום freepik)
הארנק החדש של הייטקזון, מסיר את המגבלות שהיו קיימות עד עתה, ופותח לתחרות את כל קטגוריות ההטבות של המעסיקים: ZONE מאפשר לעובד לממש את התקציב שהוענק לו בכל בית עסק לפי העדפותיו האישיות, ובהתאם למדיניות שקבע הארגון. הפתרון החדש צפוי לחתוך באופן משמעותי את העמלות שבתי העסק משלמים כיום לספקים. ההשפעה הדרמטית ביותר צפויה בתחום המסעדות, הצפוי לעבור בקרוב טלטלה משמעותית.
כיצד יעבוד ZONE? כל חברה מגדירה את התקציב לעובדיה באחת משתי אפשרויות: תקציב גמיש חוצה-קטגוריות שמאפשר לעובדים לחלק אותו כראות עיניהם בין מגוון קטגוריות  - לדוגמה, המעסיק מגדיר תקציב של 1,500 שקלים בחודש, והעובד מחלק אותו בכל חודש כרצונו בין קטגוריות הסעדה, כושר ובריאות, העשרה ולמידה ועוד. או לחילופין, הגדרת תקציב נפרדת לכל קטגוריה, והצמדת מדיניות שימוש שונה לכל אחת מהן. לדוגמה: 1,000 שקלים לארוחות צהריים, 300 שקלים לכושר ובריאות ו-200 שקלים להעשרה. פלטפורמת הניהול של ZONE מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות המגבילה את השימוש בקטגוריה כלשהי לבתי עסק מסוימים, לימים או שעות פעילות מסוימות וכדומה. 
האופי ההיברידי של הארנק מאפשר לעובד לשלב בכרטיס האשראי שלו גם עבור עסקאות שממומנות על ידי המעסיק, ולשלם מכספו על יתרות שחורגות מתקציב המעסיק באותו בית עסק או קטגוריה. העובד יכול גם לשייך את כרטיס ZONE שלו לפלטפורמות הארנק של אפל וגוגל ולבצע עסקאות רכישה באמצעותן: הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם. 
נועם בוסידן, מייסד ומנכ"ל משותף בהייטקזון: "ZONE הוא ללא ספק בשורה ענקית לענף המסעדות בישראל, שספג מהלומות רבות בשנים האחרונות. אנו עדים לעלייה מתמשכת בעלויות שנגבות על ידי חברות כרטיסי ההסעדה, וגאים על כך שהפתרון הטכנולוגי שלנו יוביל את השינוי המתבקש כל כך בענף. שוק ההסעדה הארגונית בישראל נשלט על ידי מספר קטן של חברות, ובעלי המסעדות סובלים מכשל שוק מתמשך ולא סביר בשוק הישראלי. הגיעה העת למהפכה בתחום - בעלי המסעדות ראויים להתפרנס בכבוד, ראויים להתנהלות הוגנת מצד הספקים שלהם, ואנו שמחים להיות בחזית השינוי. אנו משוכנעים שביכולתנו לחתוך את העמלות שמשלמים בעלי המסעדות בכ-50%, ושמחים לראות גם את מנהלי חברות ההייטק נרתמים ליוזמה ומסייעים למהפכה בענף, דרך הצטרפות לפתרון החדש שאנו משיקים".
 
דגן רונן, מייסד ומנכ"ל משותף בהייטקזון: "פלטפורמת הארנק החדשה פותחת עולם חדש של אפשרויות ללקוחותינו, חברות ההייטק ועובדי הענף. עם המעבר לעבודה היברידית, העובדים מצפים לקבל מגוון אפשרויות למימוש תקציב הרווחה בהתאם להעדפות האישיות שלהם, לא רק במשרדי החברה ובסביבתם הקרובה, אלא גם בסמוך למקומות מגוריהם.
ZONE פותח בפני העובדים אפשרויות למימוש התקציב שקיבלו במגוון עולמות תוכן ובהם: הסעדה, חדרי כושר, חופשות, למידה והעשרה ועוד – לא רק ברשתות הגדולות אלא גם בעסקים קטנים בפריפריה ולמעשה בכל בית עסק שמכבד תשלום בכרטיס אשראי. באופן זה, הייטקזון מאפשרת לחברות לבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם העובדים, לספק להם ערך גבוה יותר במקום העבודה  וכן  לנהל את תקציבי הרווחה באמצעות ממשק קל ונוח."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    .
    . 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שייפתחו תחרות לסיבוס ותן ביס שעושקים את המסעדנים
    סגור
  • 3.
    10ביס מנצח
    בן 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין את ההגבלה הזו שצריך לממש את כל התקציב שלך... בחברה קודמת קיבלתי תקציב שהלך אלי ישירות לחשבון גם אם לא ניצלת את כולו במהלך החודש
    סגור
  • 2.
    לאאא! כל דבר שהייטקזון נוגעים בו נהרס
    נקניקזון 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומשום מה משאבי אנוש מתים על הייטקזון. בבקשה בבקשה בבקשה אל תגעו לי בתנביס!!!
    סגור
  • 1.
    וולט
    . 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה יעבוד רק אם יהיה להם אפשרות לתשלום בוולט
    סגור
  • מאיפה
    ארמין 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבאת את השטות הזו?
    סגור