כסף וצרכנות

סיבוס במהלך בתחנות הרכבת: שימוש מעתה גם במכונות המשקאות

מעתה, לקוחות סיבוס יוכלו לנצל את תקציב הסיבוס שלהם גם במכונות השתייה, חטיפים וגלידות בתחנות הרכבת השונות ברחבי הארץ
מערכת ice |  1
מכונות אוטומטיות ברכבת (צילום יחצ)
בסיבוס לקחו צעד אחד קדימה את ההטבות ללקוחות, והפעם עבור רבים אשר משתמשים ברכבת ישראל להגעה לעבודה. שיתוף הפעולה עם הזכיין של מכונות המשקאות ברכבת, יאפשר ללקוחות סיבוס לנצל את תקציב הסיבוס שלהם גם במכונות השתייה, חטיפים וגלידות בתחנות הרכבת השונות ברחבי הארץ.
אורטל דודו מנהלת שיווק בחברת סיבוס: "עובדים רבים מקרב לקוחותינו עושים שימוש תדיר בנסיעה ברכבת המהווה כלי תחבורה מרכזי בהגעה למקום העבודה ובחזרה למקום המגורים. פתיחת האפשרות להתרענן עם שתייה קלה, או גלידה לפני יום עבודה או אחריו באמצעות תקציב הסיבוס היא חלק מתפיסת העולם שלנו לתת לקהל לקוחותינו ליהנות מהסיבוס בכל מקום".
שיתוף הפעולה של חברת סיבוס, המספקת שירותים המשפרים את ה-wellbeing של עובדי חברות, עם אחד מזכייני מכונות המשקאות ברכבת ישראל מצטרף לשורה ארוכה של שיתופי פעולה אותם מובילה סיבוס עבור לקוחותיה, המאפשרים לעובדי חברות להשתמש בחשבון הסיבוס שלהם למגוון שימושים וביניהם: טיב טעם, שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT, דרך היין, וכן רשת מקדונלד'ס.
חברת סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,500 חברות ו-400,000 עובדים במעל ל- 7,500 מסעדות בפריסה ארצית. החברה הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ- 420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים. כמו כן, סיבוס הרחיבה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה עם שותפים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם וולט, רכישת שוברים ברשתות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה משנה
    הולך רגל 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה שווה כל עוד אין אכיפה של החוק האוסר על דו-גלגליים ממונעים לנסוע על מדרכות? סכנת נפשות ללכת על המדרכה!
    סגור