מדדים ומחקרים

גוגל פיי נכנסה לישראל, מה היקף העסקאות בארנקים דיגיטליים?

על רקע כניסת הארנק הדיגיטלי Google Pay לפעילות בישראל מפרסמת שב״א לראשונה את היקף ההוצאות בעסקאות דרך הסמארטפונים: 62.4% מהעסקאות בכרטיסי אשראי באוקטובר בוצעו דרך EMV, היקף הרכישות בארנקים דיגיטליים קפץ פי 20 תוך חצי שנה
מערכת ice | 
אפליקציית תשלומים
מנתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, עולה כי אוקטובר 2021 היה החודש ה-6 ברציפות שבמהלכו נרשם זינוק בהיקף השימוש בארנקים הדיגיטליים ובעסקאות אשראי דרך מערכת ה-EMV.
מנתוני שב"א עולה כי היקף הרכישות דרך ארנקים דיגיטליים הגיע חודש אוקטובר לסכום כולל של 373.76 מיליון שקל בסך הכל. כמו כן, 62.4% מהעסקאות בכרטיסי אשראי באוקטובר בוצעו דרך EMV.
עוד עולה מהנתונים כי היקף הרכישות בארנקים דיגיטליים קפץ פי 20 תוך חצי שנה ו-58.1% מהעסקאות במערכת ה-EMV היו עסקאות Contactless וארנקים דיגיטליים. הכניסה של גוגל פיי לשוק אמורה להגדיל משמעותית את היקף העסקאות מדי חודש.
 
מדובר בנתון גבוה פי 20 לעומת היקף הרכישות דרך ארנקים דיגיטליים בישראל בחודש אפריל השנה, טרום כניסת הארנק הדיגיטלי Apple Pay לפעילות מקומית. לפני חצי שנה היקף ההוצאות בארנקים דיגיטליים עמד על סכום של 18.12 מיליון שקל בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה