קריירה ולימודים

נחשף: אלה העובדים שקיבלו את מענק החג הגדול ביותר

חג הפסח נמצא ממש מעבר לפינה, ובשבועות האחרונים העובדים הענפי המשק השונים מקבלים מהמעסיקים את מתנות החג. פלטפורמת המתנות BUYME, חושפת את הענפים המתוגמלים ביותר
מערכת ice | 
מתנות (צילום pexels)
בתקופה האחרונה אנו רואים כי ענף ההייטק מנסה לגייס עובדים בכל הכוח אם דרך מסיבות רהבתניות, טיולים באווירה אקסקלוסיבית או נופשים בחו"ל. הדבר בא לידי ביטוי גם ברגע המכונן של חלוקת המתנות לחג הפסח אליו העובדים נושאים את עיניהם.
כמדי שנה, פלטפורמת המתנות BUYME משתפת בבחירות הפופולאריות ביותר של מתנות החג וכל הנלווה להן. כך, מבדיקה שערכה לקראת פסח 2022 נמצא שממוצע שווי מתנת החג מהמעסיק עומדת על 531 שקלים, עלייה של כ-9% בתוך חמש שנים. מנגד, השווי הממוצע למתנה בענף ההייטק גבוה יותר ועומד על 590 שקלים. 
ב-BUYME בחנו את שש הקטגוריות הפופולאריות כמתנות חג הפסח בקרב מעסיקים בענף ההייטק הנחשק. גם השנה הקיבה של הישראלים ממוקמת במקום הראשון שכן 28% העניקו שוברי מתנה בתחום חווית קולינריות מתנה המשלבת מגוון של מסעדות וחוויות מובחרות בפריסה ארצית כדוגמת BUYME CHEF.
האופציה השנייה המועדפת ביותר הינה "BUYME ALL" – גיפט קארד משולב (24%), המאפשר לעובד לבחור מתנה ממגוון של מותגים, חוויות וחנויות שונות; המעסיקים בהייטק לא ויתרו לעובדים ושלחו אותם לשפר את הופעתם והעניקו להם גיפט קארד למסעות שופינג מפנקים במותגי האופנה המובילים (15%).
את המקומות הרביעי והחמישי תפסו החוויות מעולמות ה-well-being, לאיזון הגוף והנפש (15%) וסדנאות וחווית שונות המאפשרות הזדמנות להתנסות בתחביבים חדשים, שניתן ליהנות מהן גם בתוך הבית עם כל המשפחה (10%). במקום השישי  נמצא כי המעסיקים נותנים לעובדים גיפט קארד BUYME 2 DOOR (8%) שמאפשר להם לבחור ממגוון רחב של מתנות אותם הם יכולים להזמין עד הבית.
 
המלחמה על העובדים במשק קיימת גם בענפים נוספים מלבד ההייטק. על פי נתוני BUYME  נראה שאלה לא עובדי ההייטק שמתוגמלים במתנות היקרות ביותר בחג הפסח, אלא דווקא עורכי דין ורואי חשבון, שזוכים בממוצע למתנות חג בשווי של 660 שקלים ו-610 שקלים בהתאמה. במקום השלישי עובדי חברות ההייטק ה"מסורתיות" שיקבלו השנה מתנות בשווי ממוצע של 590 שקלים; ובמקום הרביעי עובדי הסטארט-אפים עם שווי מתנה ממוצע של 535 שקלים ובמקום החמישי, עובדי תעשיות וגז עם מתנה חג ממוצעת בשווי 520 שקלים.
תומר כהן, מנכ"ל BUYME: "התחרות על כוח אדם איכותי הגיעה גם לתחום המתנות, וההשקעה בעובדים ממשיכה במגמת הגדילה גם בחג הפסח." אמר כהן והוסיף: "עולם העבודה החדש וההיברידי ממחיש את החשיבות של מתן הגמישות לעובדים לבחור את המתנה הטובה ביותר עבורם, כאשר תחום החוויות ממשיך להיות התחום המוביל בבחירות של העובדים".
לסיכום ציין כהן כי: "הנתונים הרבים שצברנו ב-BUYME בעבודה עם אלפי מעסיקים, מלמדים כי המתכון למתנה מנצחת בחג, הוא היכולת לבצע קישור בין החוויה החיובית שהעובדים מקבלים בעת מימוש המתנה, לבין המעסיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה