קריירה ולימודים

כרייף בפנייה להדס שטייף: "מסתייגת מכל הסתה לאלימות"

לאחר שהתקבלה דרישה לקנוס אותה ואת תחנת רדיוס 100FM, השדרנית הגיבה: "מגנה את הדברים שנאמרו על ידי המאזינה", מנכ"ל התחנה דוד בן בסט: "מוסר את התנצלותי בפני הדס שטייף"
מערכת ice |  1
אתי כרייף (צילום מסך קשת 12)
לאחר שארגון העיתונאים דרש מהרשות השנייה לחייב את רדיוס 100FM ואת השדרנית החדשה אתי כרייף בתשלום קנס בעקבות אמירות קשות שנאמרו בשידור שלה נגד העיתונאית הדס שטייף, התגובה לא איחרה להגיע.
דוד בן בסט, מנכ"ל רדיוס FM100, אמר על הדרישה: "אני מגנה בכל תוקף, באופן ברור וחד משמעי, את הדברים שנאמרו על ידי המאזינה על הדס שטייף. אמירות כאלה אין להן מקום וראויות כאמור לגינוי חריף. אני מוסר את התנצלותי בפני העיתונאית הדס שטייף".
 
אתי כרייף עצמה מסרה בתגובה: "אני מסתייגת באופן חד משמעי מכל הסתה לאלימות, ומגנה את הדברים שנאמרו על ידי המאזינה".
כזכור, בארגון העיתונאים והעיתונאיות למנכ״ל רדיוס דוד בן בסט בדרישה לקרוא לסדר את הגברת כרייף ולהבהיר לה כי אמירות כאלה אינן מתקבלות על הדעת. ״על מי שמתיימרת לנהל שידור יש אחריות לדאוג שמשבצת השידור שלה לא תיהפך לבמה להסתה, איומים והתרת דמו של איש, בוודאי לא של עיתונאים שהם משרתי ציבור. "אנו רואים חשיבות עצומה בדרישה מהגברת כרייף להסתייג באופן חד-משמעי מהדברים ולהתנצל על כך שלא הביעה הסתייגות כבר בעת השידור עצמו. ניהול שידור חי הוא משימה מורכבת שמחייבת מיומנות מקצועיות, אוזן רגישה לעבירות מסוג זה ותגובה מהירה ומיידית״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב שיש שידורים חיים
    עולם חדש 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתי כרייף מעולה בהנחיה ומביאה את הלך הרוח לרדיו עלי והצליחי רוצים אותך בתור מנהיגה
    סגור