קריירה ולימודים

בזק מסתבכת: ועד אלפא מאיים בפיצוץ המשא ומתן

לאחר ההישג הדרמטי עם ביטול סגירת בזק בינלאומי, בוועד אלפא נלחמים על ההסכם הקיבוצי החדש גם ברקע קידומו של רן גוראון למנכ"ל בזק כדי לקבע את מעמד העובדים לשנים הקרובות
מערכת ice |  1
יחיאל שמן יו"ר ועד פלאפון, רן גוראון מנכ"ל אלפא (צילום יחצ)
הוועד המשותף לחברות פלאפון ובזק בינלאומי - ועד אלפא - בראשותו של יחיאל שמן, מאיים לחשב מסלול מחדש לאחר קשיים נוספים במו"מ עם הנהלת חברות הבת של בזק על ההסכם הקיבוצי, הנהלה שצפויה להשתנות עם עזיבתו של רן גוראון עצמו להנהלת חברת האם - בזק.
בהודעה שיצאה לעובדי חברות אלפא, כתבו חברי ועד אלפא בראשות שמן, כי "בימים אלו נמשך המשא ומתן עם ההנהלה להסכם קיבוצי חדש בחברות". על עזיבתו של גוראון את התפקיד עם קידומו, אומרים בוועד: "ביחס להודעה של רן גוראון אנו לא צופים כי עזיבתו תשפיע על הליך וקצב התקדמות המו"מ. כפי שידענו בעבר לייצר הסכמים טובים וחזקים בשיתוף פעולה, כך נדע לעבוד עם כל מנכ"ל שיבחר לנהל את כל אחת מהחברות".
 
על המו"מ עצמו, הוסיפו בוועד: "לצערנו עדיין קיימים פערים ביחס לדרישות הכלכליות, אמנם ניתנה הצעת נגד לדרישות שהצגנו במו"מ, אך היא איננה משביעת רצון ומספקת את התוצאה הרצויה ואת השיפור הראוי בתנאים לעובדים".
האם יעזו בפלאפון לפתוח שוב בשביתה? בוועד לא שוללים להתחיל את המלחמה מחדש, ומוסיפים ברמז לעובדים: "אנחנו חשים אחריות גדולה ומחויבים באופן מלא לפעול לשיפור התנאים והזכויות שלכם, אתם הנכס האמיתי של החברות וצריך להשקיע בכם! ככל ולא נראה התקדמות בזמן הקרוב, אנחנו נחשב מסלול מחדש, על כל המשתמע מכך. נמשיך לעדכן בקרוב".
 
כזכור, לפני חודשיים רשמו בוועד ניצחון ענק עם ביטול המיזוג של בזק בינלאומי עם yes - אחת הנקודות העיקריות שהובילו לסכסוך העבודה החריף בין הנהלת בזק ובין עובדי חברת הבת. בהסכם הקיבוצי העומד במו"מ, ינסו בוועד אלפא לקבע את מעמד עובדי פלאפון ובזק בינלאומי לשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנותקים (ל"ת)
    אני 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור