מינויים

בזק הכריעה: זה המנכ"ל החדש של ענקית התקשורת

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, יס ובזק בינלאומי, מונה באופן רשמי למנכ"ל בזק. יחליף את דודו מזרחי, שפורש לאחר 4 שנים
מערכת ice | 
רן גוראון מנכ"ל פלאפון יס ובזק בינלאומי (צילום לילך צור דפי דלויה יחצ)
דירקטוריון בזק מודיע הבוקר (חמישי) על מינויו של רן גוראון למנכ"ל בזק. גוראון יחליף את דודו מזרחי, שכיהן בתפקיד 4 שנים, ויתחיל לכהן רשמית בחודש יוני.
בשנת 2002 מונה גוראון לסמנכ"ל השיווק של ברק 013, עם פרישתו בשנת 2005 מונה לסמנכ"ל השיווק בבזק. בשנת 2015 אישר דירקטוריון בזק את מינויו של גוראון לתפקיד מנכ"ל פלאפון, ובהמשך למנכ"ל חברת בזק בינלאומי ו-יס. גוראון ניהל את שלוש החברות במקביל (חברות אלפא).
כזכור, גוראון עמד בחזית הקרב שהתרחש בין ועד אלפא (ועד העובדים המאגד את ועד עובדי פלאפון וועד עובדי בזק בינלאומי) עם הנהלת בזק. לאחר הסערה הודיע דירקטוריון בזק שההחלטה הדרמטית ירדה מהפרק: מיזוג בזק בינלאומי לתוך yes, ולמעשה ביטול ההחלטה של המנכ"ל רן גוראון שהוביל לשביתת הענק.
בזק החליטה לבטל את מיזוג בזק בינלאומי ו-yes, מיזוג שהיה אמור לצמצם את העלויות הכוללות לחברה ולייעל את העבודה ב-yes שאמורה להיות זו שתוביל את החברה הממוזגת לתחרות בתחום אספקת האינטרנט והטלוויזיה הרב ערוצית. לחץ של העובדים גרם לכך שהחברה החליטה לבטל את המיזוג.
נזכיר כי בזק מעוניינת לבצע שורה של רפורמות בתוכה כך שהיא תוכל ליהנות מצמצום עלויות תפעול ולחזק את השירותים שלה בעולמות של תחרות עזה בתחומי הטלוויזיה הרב ערוצית, אספקת שירותי אינטרנט וכן הלאה.
בבזק מצאו שבזק בינלאומי לא יכולה להמשיך להתקיים במתכונת הקיימת ולכן החליטו לסגור את החברה ולמזג את הפעילות שלה לתוך yes. נזכיר כי בזק בינלאומי מחזיקה היום חוות שרתים בישראל, מספקת שירותי אינטרנט וכן הלאה. כל השירותים האלה, בזק העריכה שניתן לזפק באמצעות yes ולחסוך עלויות. העובדים חשבו אחרת והמיזוג כאמור, בוטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה