קריירה ולימודים

בשורה למאות אלפי הורים: ארגון המורים מבטל את השביתה

ארגון המורים החליט להעתר לבקשת מרכז השלטון המקומי ולבטל את העיצומים שיפגעו במסיבות סוף השנה וחלוקת התעודות לתלמידים. אילו מהעיצומים כן יישארו בתוקף?
מערכת ice |  2
לימודים (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
ארגון המורים הפך היום מאות אלפי הורים למאושרים. יו"ר ארגון המורים רן ארז החליט לחזור בו מההחלטה על שיבושים במערכת החינוך והעיצומים עליהם הכריז בשבוע הבא לא ייצאו אל הפועל, כאשר החליט להיענות לבקשת יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, לבטל את העיצומים שאמורים היו לפגום באירועי סיום שנת-הלימודים וכן כתיבת התעודות וחלוקתן, והשתתפות בטקסים ובמסיבות סיום בבתי הספר.
לאחר שביבס גיבה את ארגון המורים בדרישה להעלאת השכר, בארגון המורים הדגישו כי השיבושים שלא משפיעים ישירות על הילדים תלמידי בתי הספר, עדיין מתקיימים ובעינם, השיבושים יגולמו באי קיום פעילות עם משרד החינוך, היעדר השתתפות בהשתלמויות ואי קיום ישיבות פדגוגיות.
 
במכתב לחברי הארגון כתב ארז כי: "פניתי לחברי הנהלת ארגון המורים בבקשה לאשר את הבקשה ואכן ארגון המורים החליט להיעתר ולבטל את העיצומים. אנו תקווה שחרף ההתנהגות האחראית של ארגון המורים, משריד החינוך והאוצר יתעשתו ויחדלו מהפגיעה האנושה בשכר המורים ותנאי עבודתם ויעלו כנדרש את עובדי ההוראה לראש סדר העדיפויות".
כזכור, הרקע לשביתת המורים הוא המחסור החמור שנוצר בעובדי הוראה במערכת החינוך והדרישה של ארגוני המורים להעלות את שכרם, שהיה גם לאחת הסיבות למחסור. שר האוצר ליברמן אמר כי הדרישה להעלות את שכר המורים היא מוצדקת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די לאיומים
    דור 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילדים והוריהם לא אשמים בגובה השכר!!! למה מענישים אותם באיומי השבתה!!!!
    סגור
  • 1.
    שביתה
    אלמונים 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה המזכלית וארז נדודי שינה יש להם ולא הצליח כי הם מהליכוד ורצו להפיל את הממשלה לא לתת יד בזה סחיטה על חשבון התלמידים במורים כמה שידוע לנו לא רוצים שביתה כולל הגננות ועוד מרוצים מה שיש להם עובדים בשבוע 12 וגם פחות שעות ויש להם חופשים והפסקות באמצע הלימודים עןשים סידורים אין להם כרטיס נוכחות לעביר דחוף שרת החינוך לביבס,לגנץ בנט ליברמן לפיד
    סגור