קריירה ולימודים

תקנות חדשות ומחמירות: היועצים המשפטיים בחברות הייטק לקראת אתגר

 כנס מקוון מיוחד על החידושים בעולם בתחום "עיבוד מידע אישי" נערך על ידי משרד עורכי הדין AYR, בשיתוף פורום היי טק וטכנולוגיה של אגוד היועצים המשפטים הפנימיים
מערכת ice | 
אייל שגיא אודיה קגן דניאל צ'ין (צילום ניר עמוס יחצ אופיר אייב)
לכבוד 4 שנים לכניסת ה – GDPR (האסדרה הכללית להגנה על מידע), משרד עורכי הדין AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' קיים סמינר מקוון בשבוע שעבר, בנושא "עיבוד מידע אישי - חידושים ועדכונים שחייבים להכיר".
בוובינר נטלו חלק מעל ל-130 יועצים משפטיים פנימיים של חברות מובילות במשק מתחומי טכנולוגיה והיי-טק, פיננסיים, פרמצבטיקה, מחשוב ותוכנה ועוד ונערך בשיתוף עם פורום היי טק וטכנולוגיה של אגוד היועצים המשפטים הפנימיים ACC Israel בהובלת ענבל אביעד, יועמ"ש פפאיה גלובל.
במהלך הכנס, עו"ד דניאל צ'ין ראש מחלקת הייטק והון סיכון ממשרד עורכי הדין AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', הציג כמה מאתגרי הפרטיות שעימם מתמודדות חברות בתחילת דרכן, כאשר עו"ד אייל שגיא, ראש מחלקת משפט וטכנולוגיה ממשרד עורכי הדין  AYR- עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', הרצה על נקודות ההשקה בין השינויים באירופה ובארה"ב לבין המצב המשפטי בישראל וסוגיות יומיומיות.
בנוסף, התארחה גם עו"ד אודיה קגן, ראש מחלקת GDPR ופרטיות בינ"ל במשרד עורכי הדין פוקס רוטשילד, שסיפרה על עדכונים חשובים במגוון מדינות לרבות ארה"ב. "אכיפת פרטיות בארה"ב בכלל ובקליפורניה בפרט תופסת תאוצה. חברות ישראליות הפעילות בקליפורניה (כן, גם כספק שירותים b2b) הן בטווח הפגיעה של האכיפה, ציינה קגן והוסיפה, "רק בשבוע שעבר פורסמה טיוטת רשות חדשה שמוקדשת לאכיפת פרטיות ותקנות חדשות ומחמירות, שתגביר את הפעילות. כמו-כן, על חברות האוספות מידע ביומטרי - גם שימושים חדשים כמו מדידת בגדים או ניתוח קול - לוודא שמכוסות מבחינת המסמכים הרלוונטיים - עם הנהגה חדשה, גם ה - FTC בתנופת אכיפה, שחלה הרבה מעבר לגבולות קליפורניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה