קריירה ולימודים

סכסוך עבודה באחת המחלבות הגדולות בישראל: מה דורשים העובדים?

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה במחלבות רמת הגולן זאת על רקע אי עמידה והפרת ההסכם עליו חתמו עם הממונה על יחסי עבודה. המחלבה מייצרת מוצרי ותחליפי חלב טריים ועמידים
מערכת ice | 
מחלבות (צילום freepik)
ההסתדרות הכריזה היום (ראשון) על סכסוך עבודה במחלבות רמת הגולן העוסקת בייצור של מוצרי ותחליפי חלב, זאת בעקבות הפרה של סיכומים שהושגו ונחתמו עם הממונה על יחסי העבודה בחיפה ובצפון עו"ד נאווה לוי.  
כדי למנוע את החרפת מערכת יחסי העבודה דורשים העובדים לכבד את ההסכם ואת ההבנות שהוגשו, בהם: כניסה מיידית למשא ומתן בעניין ההסכם הקיבוצי, התחייבות הנהלת המחלבה להעביר את הפעימה השנייה של המענק, קבלת תשובה לגבי תוספות השכר לשנת 2022 בשיעור של 4.5% רטרואקטיבית מחודש ינואר האחרון קיום נופש גיבוש לעובדים וכן, העברת כספי גביית קופת הוועד שנגבו בחודשים אפריל-מאי באופן מיידי.  
 
יו"ר ההסתדרות במרחב כנרת, אבי גבאי: "אני קורא להנהלת מחלבות רמת הגולן לכבד את ההסכם עליו חתמנו אצל הממונה על יחסי העבודה, ולהשיב את מערכת יחסי העבודה לסדרה". 
יו"ר ועד העובדים שלום אטג: "התחלנו בצעדים ארגוניים במחאה על אי עמידה בהסכמי גישור והבנות שהושגו כדין עם ההנהלה. אנו מבקשים לחקור את תהליך המיזוג שהרע את תהליכי העבודה ומצב העובדים במחלבה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה