קריירה ולימודים

ההורים נגד המורים: "החלטה צינית ואכזרית, ניצול לא הוגן"

הנהגת ההורים יצאה למתקפה חריפה נגד הסתדרות המורים וההחלטה להמשיך בעיצומים ולפתוח את הלימודים ב-10: "פוגעים ביום המרגש והמשמח ביותר של בוגרי חטיבות הביניים, איננו יכולים לקבל את הפגיעה המתמשכת בילדי ישראל"
מערכת ice |  1
כיתה (צילום רשת עמל)
על רקע עיצומי המורים והמשא ומתן המתמשך והלא מוצלח (עד כה) בין הסתדרות המורים בראשות יפה בן דוד לבין משרד האוצר, בראשותו של שר האוצר אביגדור ליברמן, הלימודים יחלו גם מחר (שני) בשעה 10 בבוקר בכל מוסדות החינוך.
ההחלטה של הסתדרות המורים עברה פחות חלק בגרונם של ההורים, שהחליטו לתקוף בחריפות את העיצומים המתמשכים, כאשר הנהגת ההורים הארצית הגיבה כך: "ההחלטה הצינית והאכזרית של הסתדרות המורים להשבית מחר את הלימודים לשעתיים ולפגוע ביום המרגש והמשמח ביותר של בוגרי חטיבות הביניים היא ניצול לא הוגן של התמיכה הציבורית במאבק המורים להעלאת שכרם". 
 
"איננו יכולים לקבל ולהסכים לפגיעה מתמשכת בילדי ישראל גם אם אנחנו תומכים בהעלאת שכר המורים. במקום שילדי ישראל יהיו האחרונים להיפגע, הם הראשונים שנפגעים ולאף אחד מכל הגורמים המעורבים במשא ומתן להעלאת שכר המורים לא אכפת מהם וממה שעובר עליהם". 
"אנו קוראים להסתדרות המורים להתעשת ולהחריג את חטיבות הביניים מהעיצומים המתוכננים למחר. לא מגיע להם להיפגע על לא עוול בכפם. אנו קוראים לראש הממשלה להתערב אישית במשבר ולעצור את המשך הפגיעה הקשה בילדי ישראל".
 
גם יבגני זרובינסקי הגיב להחלטת הסתדרות המורים בציניות האופיינית לו: "איזה כיף זה להיות יפה בן דוד. נגיד יש לכם חתונה של חבר קרוב אז אתם מודיעים שמחר כולם מתחילים ב-11:00".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עצה למורים: לשבות, לשבות ולשבות - עד שהאוצר ייכנע
    בעל של מורה 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    9 0
    והוא ייכנע. לא תהיה לו ברירה. אשתי מורה. יש גבול לניצול ולעושק של המורים. מבין את ההורים... הם מדברים מהפוזיציה שלהם. גם להם קשה. שכר הוגן למורים יועיל בסוף לכולם.
    סגור