קריירה ולימודים

הלימודים ייפתחו בספטמבר? ההצעה של האוצר להסתדרות המורים נחשפת

קצת יותר מחודש לפני המועד המתוכנן לפתיחת שנת הלימודים הבאה ב-1 בספטמבר, הסתדרות המורים בראשות יפה בן דוד ונציגי משרד האוצר חזרו לשולחן המשא ומתן, ההצעה הנוכחית: 9,000 שקל למורה מתחיל, מנהל מתחיל ירוויח 18,000 שקל
מערכת ice |  1
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי השיבושים הרבים לקראת סיומה של שנת הלימודים הקודמת, וכאשר נותר קצת יותר מחודש עד לפתיחתה המתוכננת של שנת הלימודים הבאה, הסתדרות המורים ומשרד האוצר חזרו לשולחן המשא ומתן, כאשר מאות אלפי הורים עדיין לא יודעים האם יוכלו לשלוח את ילדיהם לבית הספר ב-1 בספטמבר.
כזכור, שנת הלימודים האחרונה, שהסתיימה בחודש שעבר, לוותה בלא מעט עיצומים ואפילו השבתות שנבעו ממחאת המורים סביב התקיעה במשא ומתן. מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, התראיינה לתוכניתן של ענת דוידוב ויעל איילון ב-103FM ואמרה: "היום יש פגישה, יפה בן דוד דיברה על הצורך בהצעה קונקרטית, וזה באמת הדבר שחסר, לשים את הסכומים על השולחן. אנו חושבים שכ־6 מיליארד שקל יסייעו לפתור את כל הבעיות המרכזיות והתיקונים שצריך לעשות".
 
איילת ברון, כתבת החינוך של גלי צה"ל, דיווחה כי: "‏הפגישה של יפה בן דוד והאוצר הסתיימה, ללא הכרעות. האוצר מפרסם את ההצעה שהוצגה להסתדרות: 9,000 שקל למורה מתחיל, היקף משרה מינימלי של 70% (לעומת 50 היום), שכר מנהל מתחיל יעלה ל-18,000 שקל, מענק התמדה של 18,000 שקל לאחר 3 שנות הוראה. לא במקרה, אין פירוט של ההצעה למורה ותיק".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם כל הכבוד לא מגיע למורה מתחיל 9000,עובד 5 שעות ביום
    אסולין 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ועובד עוד שעה לבדוק מבחנים.משכורת גבוהה מאוד בשביל שעות העבודה והתפקיד
    סגור