קריירה ולימודים

בשורה משמחת לעובדים: זה ההסכם הקיבוצי שנחתם בתשתיות אנרגיה

מדובר בהסכם שני עליו חותמים בשנתיים האחרונות לאחר שבדצמבר 2020 נחתם הסכם ראשון במסגרתו הוסדרו זכויות עובדי האבטחה של תשתיות אנרגיה
מערכת ice | 
הסכם קיבוצי תשתיות אנרגיה (צילום דוברות ההסתדרות הלאומית)
הבוקר נחתם במשרדי ההסתדרות הלאומית בפארק התעשייה של מודיעין הסכם קיבוצי חדש לעובדי "תשתיות אנרגיה בע"מ" - החברה הממשלתית האחראית על הרציפות האנרגטית של מדינת ישראל בשגרה ובחירום. ההסכם נחתם במעמד יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, משה קלצ'ין, יו"ר דירקטוריון תשתיות אנרגיה וערן חיימוביץ' , מנכ"ל תשתיות אנרגיה. 
זהו הסכם שני עליו חותמים בשנתיים האחרונות: בדצמבר 2020 נחתם הסכם ראשון במסגרתו הוסדרו זכויות עובדי האבטחה של תשתיות אנרגיה. 
ההסכם החדש עליו חתמו ההסתדרות הלאומית, ועד העובדים וההנהלה . ההסכם  מסדיר ומשפר את תנאי הפנסיה של עובדי דור א' ודור ב', וכן שיפר את תנאי השכר של עובדי דור ב'.
יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית:  "אין ספק שרק בעבודה משותפת של ההסתדרות הלאומית, עובדי החברה וההנהלה הגענו להסכם הקיבוצי המחודש. כבר הוכחנו לא פעם כי בעבודה משותפת זו מצליחים בכל דבר- אין זה סוד כי חברה מצליחה מובילה לעובדים מרוצים ומתוגמלים. עם רכישת  רשת עתיד , רשת המכללות הטכנולוגיות על ידי ההסתדרות הלאומית, פתוחה דלתה של מכללת עתיד בפני עובדי חברת תשתיות אנרגיה ללימודים הכשרות וקידום מקצועי".
יו"ר דירקטוריון תשתיות אנרגיה, משה קלצ'ין: ״אני מברך על חתימת ההסכם הקיבוצי למען עובדי תשתיות אנרגיה, שמביא לידי ביטוי את הערכתנו הרבה לעובדים המסורים והמקצועיים ומודה לשותפינו בהסתדרות. עובדי תשתיות אנרגיה הם הכוח המניע את תש״א קדימה ומאפשר לה להיכנס לאפיקים חדשים ומגוונים.
 
מנכ"ל תשתיות אנרגיה, ערן חיימוביץ: "אני גאה על חתימת ההסכם הקיבוצי היום, ומודה להסתדרות ולוועד העובדים על הדרך המשותפת שעברנו לקראת חתימה על הסכם זה. ההון האנושי , איכות האנשים ומקצועיותם הוא המנוף המרכזי לצמיחתה ושגשוגה של תשתיות אנרגיה, כך מבטיחה החברה אספקת אנרגיה רציפה לאזרחי מדינת ישראל בשגרה ובחירום".
יו"ר ועד העובדים, שמואל כרמל, המייצג את 200 עובדי החברה בירך על ההסכם:  "ההסכם משפר את שכר העובדים והפנסיה. תודה על השיתוף הפעולה עם הנהלה, הדירקטוריון ובעיקר תודה לעובדים שתמכו בנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה