קריירה ולימודים

מענקים מ-10,400 ועד 14,000 שקל: אלפי עובדים מרוויחים בענק

רשות שדות התעופה תשתתף במימון תואר אקדמאי ולימודי תעודה לעובדים המועסקים בתפקידי ביטחון. אלו גובה המענקים שיינתנו
מערכת ice | 
סיוע לעסקים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, אוליבייה פיטוסי)
מועצת רשות שדות התעופה וההנהלה מאיצים ומתמרצים את העובדים והמתגייסים לתחום הביטחון. ברש"ת הודיעו היום (רביעי) מרחיבים את גיוס כח האדם לרשות שדות התעופה.
עולם העבודה עבר שינויים מרחיקי לכת בתקופה שאחרי הקורונה ורשות שדות התעופה משפרת את יכולות גיוס כוח האדם במקצועות הביטחון ותשתתף במימון שכר לימוד אוניברסיטאי למתגייסים ליחידות הביטחון. השתתפות במימון שכר לימוד אוניברסיטאי שנתי בסך 10,391   לתואר ראשון , ובסך  14,042  לתואר שני כמו גם השתתפות בלימודי תעודה.
 
הטכנולוגיה מחליפה בהדרגה מקצועות רבים   והדגש על לימודים אקדמיים/לימודי תעודה המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה יאפשר את התפתחותם של העובדים לניהול מקצועות העתיד תוך סביבת עבודה תומכת.
אוכלוסיית העובדים הארעיים המועסקים בתפקידי ביטחון ברשות שדות התעופה מאופיינת ברובה בסטודנטים. רש"ת רואה בעובדים אלה משאב ארגוני חשוב  ותשתתף במימון שכר לימוד ללימודים אקדמאיים ולימודי תעודה. עובדי הביטחון אשר  יקלטו לרשות שדות התעופה יהיו זכאים למימון  לימודים כמו גם עובדים המועסקים ברש"ת. ההשתתפות במימון לימודים האקדמאיים ולימודי תעודה  הינו על פי אישור הממונה על השכר במשרד האוצר
מנכ"ל רש"ת חגי טופולנסקי ציין כי: "אנו ממשיכים לשפר את השירות לנוסעים באמצעות גיוס כח האדם הכי איכותי והיכולת שלנו להשתתף במימון שנת לימודים אוניברסיטאית לתואר ראשון ושני  יאפשר את הגיוס של הטובים ביותר ולעובדים יתאפשר רצף תעסוקתי לאורך זמן לימודי התואר הראשון או התואר השני תוך שימור ידע מקצועי ברשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה