קריירה ולימודים

אנה זק ב-200 שקל ליום: מי יארח את הזמרת?

בהפקת הסדרה החדשה בכיכובה 'לעוף על אנה' מחפשים בימים אלה, בטרם יחלו הצילומים, את הלוקיישן המושלם בשכונת גיורא שבגבעת שמואל ומציעים 200 שקל ליום צילום, כך שמי שישכיר את המיקום לצילומים יקבל עבור כך 400 שקל בסך הכל.
מערכת ice |  4
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
רוצים לראות את אנה זק מקרוב? הסדרה החדשה שאמורה לעלות בקרוב בכיכובה ותיקרא "לעוף על אנה" עתידה להתחיל בצילום במהלך החודש הבא, לאחר סיום חגי תשרי, דהיינו השבועיים האחרונים של אוקטובר.
בהפקה מחפשים בימים אלה, בטרם יחלו הצילומים, את הלוקיישן המושלם בשכונת גיורא שבגבעת שמואל ומציעים 200 שקל ליום צילום, כך שמי שישכיר את המיקום לצילומים יקבל עבור כך 400 שקל בסך הכל.
 
כזכור, Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, כבר לקח את זק לאחרונה לג'וב מסקרן כאשר הציע בחודשים יולי – אוגוסט אטרקציות חדשות, כולל הופעות בימי ה-VIP של אחת הזמרות העולות שנמצאת בתקופה החזקה בקריירה שלה, אנה זק.
באוגוסט וספטמבר יתקיימו בכל חודש שני ימי פעילות בסגנון VIP, הכוללים בנוסף לכניסה ועלייה למתקנים, גם הופעה של אנה זק. הכוכבת נבחרה לאחרונה לפרזנטורית הראשונה של  ה-Magic Kass, ותנחה יחד עם יעל שלביה את סדרת הרשת שתצטלם בקיץ הקרוב בפארקי שעשועים מקורים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה אתם מגדירים אותה
    משה 50 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כזמרת ? היא מוצר פופ מסומפל. היא לא ווקאליסטית. היא לא יכולה לשיר בלייב. רק עם תוכנות קול ועיבודי מחשב. זמרת זו למשל זהבה בן, ישי לוי, דני ליטני, מזי כהן, אתי אנקרי , עופר לוי ועוד. תבדילו בין זמרים לבין מוצרי פופ.
    סגור
  • 3.
    אצלי פעם צילמו ולא הביאו שקל..
    אבי 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה רע ב400 שקל...כסף קל
    סגור
  • 2.
    שווה בדיקה
    שסק 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי התכוונה ל2000 שח ליום ואפס אחת נשמטה...
    סגור
  • 1.
    סדד
    דדד 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תיתבישי לך 200 שקל ליום ותישי קופות אל אנשים איכס
    סגור