קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מפנק במענקים: גם לכם מגיעים 10,481 שקל?

ביטוח לאומי חשף לאחרונה את כל הפרטים שאתם חייבים להכיר כדי לקבל את המענק לחייל משוחרר בעבודה נדרשת, או מועדפת. כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  4
המוסד לביטוח לאומי (צילום shutterstock)
סיימתם את השירות הצבאי? אם תעבדו בעבודה מועדפת תוכלו לקבל מענק נאה, אהל איך תעשו זאת? על פי ביטוח לאומי, המענק משולם לחיילים משוחררים משירות סדיר (גם אם לא השלימו את כל תקופת השירות) ולמי שסיימו שירות לאומי או שירות לאומי-אזרחי של 24 חודשים - ועבדו במשך 6 חודשים מלאים בעבודה נדרשת.
העבודה צריכה להיות במשרה מלאה, כנהוג בענף שבו אתה עובד, ככלל 8 שעות עבודה ביום. בכל מקרה של עבודה בהיקף משרה נמוך, סכום המענק המלא למי שהשלים תקופת עבודה המזכה במענק  - 10,481 שקל (החל ב- 01.01.2023).
 
מי שעבדו פחות מ-6 חודשים מלאים - יכולים להיות זכאים בתנאים מסוימים למענק חלקי, אם עבדו בעבודה המוגדרת כעבודה מועדפת. מי שהפסיקה את השירות הלאומי עקב נישואים - תוכל להיות זכאית למענק בתנאי שהשלימה 6 חודשי שירות לפחות, ונישאה תוך 30 ימים מיום הפסקת השירות.
אם הוצעה לכם עבודה, שאינה כלולה ברשימת העבודות הנדרשות, או שיש לך ספק אם היא עבודה נדרשת - מומלץ לבדוק, לפני תחילת העבודה, אם אכן העבודה היא נדרשת באמצעות פנייה לביטוח הלאומי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עבר זמנו של הביטוח לאומי
    גמלאי 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "שירות" מיושן שאפילו פה מעודד ומכוון נמוך מאוד כדי לנצל את הבחורים הצעירים (כאילו לא הספיק השירות הצבאי) בעבור נזיד עדשים. תתקדמו..!
    סגור
  • 3.
    קצבא
    מירה לביא 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לי יותר אתם עושים טעות כל הזמן
    סגור
  • 2.
    ביטוח לאומי
    אור 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל האמת היא שהביטוח הלאומי כבר לא משלם כלום והוא רק גונב את הכסף:, משלם ולוקח, משלם ולוקח משלם ולוקח בקיצור בעצם כבר אין יותר שום מענקים בגלל זה שהוא משחק עם הכסף כמו יויו.
    סגור
  • 1.
    מה קורה עם העלאת קיצבת הגמלאים
    יישר כח על פועלכם 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עלאת שכר קיצבת גמלאים יש סיכוי להעלות את השכר מתי שהוא תודה
    סגור