קריירה ולימודים

בית המשפט הכריע: הלימודים בבתי הספר התיכוניים בישראל יושבתו מחר?

בית הדין לעבודה הוציא צו מניעה דרמטי במיוחד נגד השביתה שתכנן ארגון המורים בבתי הספר התיכוניים בכל ישראל, וקבע כי הלימודים בכיתות י' ו-י"א יתקיימו מחר (ראשון, 30.4) כסדרם
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בית הדין לעבודה בישראל הוציא הערב (שבת) צו מניעה דרמטי במיוחד נגד השביתה שתכנן ארגון המורים בבתי הספר התיכוניים בכל ישראל, וקבע כי הלימודים בכיתות י' ו-י"א יתקיימו מחר כסדרם.
בהחלטתו, קיבל בית הדין את הבקשה שהגישו מרכז השלטון המקומי ומשרדי החינוך והאוצר. ארגון המורים נדרש בידי בית הדין להעביר את תגובתו עד מחר בשעה 14:00. כזכור, ארגון המורים הודיע אתמול על שביתת אזהרה בת יום אחד ביום ראשון הקרוב (30.4) בכיתות י' ו-יא' בכל רחבי ישראל. 
ההחלטה של ארגון המורים להשבית את הלימודים בבתי הספר התיכוניים בישראל באה לדבריו בעקבות חוסר הענות של משרדי האוצר והחינוך לדרישות המינימליות של ארגון המורים העל יסודיים, וזה לאחר יותר משנה של משא ומתן עקר בין הצדדים שלא מגיעים לפתרון בנושא.
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, מסר בתגובה: "צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה שר החינוך, יואב קיש, על המתרחש במערכת החינוך, על המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים העל יסודיים". בנוסף לכך, ביום ראשון יודיע הארגון על הצעדים הבאים בהם הוא מתכוון לנקוט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה