קריירה ולימודים

בשורה אדירה לסטודנטים באוניברסיטת רייכמן: עשרות מלגות מוענקות

בטקס חגיגי שנערך באוניברסיטת רייכמן, העניקה חברת "פאפאיה גיימינג" מלגות ל-25 סטודנטים. המלגות חולקו על סמך פרויקטים יחודיים ופורצי דרך במגוון רחב של תחומים, בדגש על תחומים חברתיים ועסקיים אשר קידמו הסטודנטים מחוץ למסגרת לימודיהם
מערכת ice | 
מקבלי המלגות ברייכמן (צילום ללא)
בטקס חגיגי שנערך באוניברסיטת רייכמן, העניקה חברת "פאפאיה גיימינג" מלגות ל-25 סטודנטים. המלגות חולקו על סמך פרויקטים יחודיים ופורצי דרך במגוון רחב של תחומים, בדגש על תחומים חברתיים ועסקיים אשר קידמו הסטודנטים מחוץ למסגרת לימודיהם.
חברת פאפאיה גיימינג העניקה מלגות אלה בהמשך למגוון רחב של יוזמות אותן מקדמת במטרה לחזק את ההישגיות בכל תחומי החיים. בין הפרויקטים הזוכים נמצאים כאלה הנוגעים לנושאים חברתיים, סביבתיים, מיזמים עסקיים ועוד.
כחלק מתהליך בחירת המלגאים, נבחנו עשרות רבות של פרויקטים שונים ואותרו 25 הפרויקטים אשר מבטאים בצורה המרבית ביותר את ההישגיות, השאפתנות והרצון להפוך את העולם למקום טוב יותר. כל פרויקט שנבחר זכה לקבל מלגה על סך 20,000 שקלים.
חברת פאפאיה גיימינג פועלת משנת 2019 ומעסיקה נכון להיום כ-200 עובדים. החברה פועלת בתחום משחקי ה"קז'ואל" וה"סקילס" במובייל, והצליחה בשנים האחרונות להתבסס בתחום עם מעל 21 מיליון הורדות של משחקיה. במסגרת המוצרים שפיתחה החברה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זה בטורנירים מבוססי יכולת ולהרוויח מניצחונותיהם.
אוריאל בכר, מנכ"ל ומייסד החברה: “הסטודנטים הציגו פרויקטים חברתיים ועסקיים פורצי דרך המשתלבים היטב עם הערכים של פאפאיה גיימינג. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת רייכמן ורואים את הדחיפה ליצירתיות ואחריות חברתית יחד עם הצבת אתגרים כתכונות קריטיות להצלחה. בפאפאיה מאמינים כי יש משמעות רבה לקידום הפרויקטים הזוכים.”
גילי דינשטיין, מנכ"לית ארגון הבוגרים, אוניברסיטת רייכמן: "אוריאל בכר, בוגר אוניברסיטת רייכמן, הוא התגלמות החזון שלנו כאוניברסיטה. הוא גם יזם ומנהל חברה שהגיעה להיות יוניקורן, וגם מסייע כיום לסטודנטים אחרים להגשים את המיזמים שלהם תוך שהוא מעודד חירות ואחריות. זכינו שיש לנו בוגרים כאלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה