קריירה ולימודים

תלמידי התיכון יתנדבו במקום ללמוד? הדילמה של שר החינוך

שר החינוך יואב קיש הודיע כי במשרד החינוך שוקלים להפסיק את הלימודים ולשלוח את תלמידי התיכון להתנדבות, זאת לאחר ששנת הלימודים נפגעה כתוצאה מהמלחמה, משרד החינוך כבר הודיע על דחיית בחינות הבגרות
מערכת ice | 
השרים קיש וסמוטריץ' בדיון הערכת מצב על רקע מלחמת חרבות ברזל (צילום משרד האוצר)
משרד החינוך הודיע בדיון בוועדות הכנסת כי הוא שוקל להפסיק את הלימודים ולשלוח את תלמידי התיכון להתנדבות, זאת בעקבות השיבוש בסדר היום של הנוער: "כל הסדר של הנוער במדינת ישראל השתבש לחלוטין, אני אתייעץ בשאלה גם עם גורמים במשרד".
כזכור, משרד החינוך כבר הודיע לפני מספר ימים על דחיית מבחני הבגרות בעקבות המלחמה המתנהלת כבר חודש, ולתלמידים יוענקו הקלות כמו מספר המבחנים בדומה למשבר הקורונה, בנוסף להפחתת לימודים ותוספת זמן. בסביבתו של קיש אמרו כי השר רואה חשיבות כיום בהתנדבות על פני לימודים, אבל ישנם מגוון שיקולים סביב הנושא.
 
אתמול במהלך וועדת החינוך בכנסת אמר יו"ר הוועדה ח"כ יוסף טייב כי יש להעביר את כל המפונים לעיר אחת ולתת לאותה רשות להתמודד מול האגף החינוך של העיר, ובכך לשחרר את מערכות החינוך ביתר הערים. יש לציין כי מאז שהחלו בני הנוער להתנדב במסגרות במקום ללמוד, רבים מהם מתנדבים במערכות ההסברה ברשתות החברתיות ובכך תורמים למדינה, כמו גם התלמידים פעילים בחקלאות ועוזרים לחקלאים תוך כדי פעילות התנדבותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה