כסף וצרכנות

הראל ויזל בעסקה חדשה: זה המהלך שיביא את הרשת האהובה לישראל

רשת המזון המהיר "שייק שאק" האמריקנית צפויה לפתוח בקרוב את סניפה הראשון בישראל, מול קניון דיזנגוף סנטר, כאשר בהמשך צפוי להיפתח סניף נוסף בנמל ת"א. מה יהיו המחירים ביחס למתחרות, והאם מדובר בבשורה לצרכנים?
מערכת ice |  2
רשת ההמבורגרים שייק שאק (צילום shutterstock)
אחת מרשתות ההמבורגרים המוצלחות ביותר בארה"ב היא "שייק שאק", והיא צפויה לעשות עלייה ולפתוח את סניפה הראשון ביום שלישי הקרוב (ה-27.02), מול קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב.
על פי פרסום ראשון של חדשות 12, המבורגר יחיד יעלה כ-39 שקל, בעוד המבורגר כפול יעלה כ-51 שקל, אך אלו לא יכללו צ'יפס ושתיה. מדובר על מחיר שגבוה בהרבה מהמתחרות האמריקניות שכבר קיימות פה, והוא לא צפוי "לשבור את השוק". הן במקדונלד'ס והן בבורגר קינג, נשלם מחירים נמוכים יותר על המבורגרים, וההפרשים עומדים על עשרות אחוזים. בנוסף, חשוב לציין כי הצרכן ישלם בארה"ב קצת פחות מ-30 שקל עבור המבורגר יחיד, ו-38 שקל עבור המבורגר כפול, ומכאן שבישראל נשלם הרבה יותר עבור אותו הדבר.
הרשת עצמה נוסדה בשנת 2004 בניו יורק, והיא מונה מאות סניפים בכל רחבי העולם. מי שהצליח להביא אותה לארץ היא קבוצת ירזין-סלע, יחד עם איש העסקים הראל ויזל. כמו כן, מלבד לסניף שהוקם מול דיזנגוף סנטר ייפתח סניף בנמל תל אביב, ואליהם צפויים להתפקד סועדים רבים אשר חיכו בציפייה רבה להגעתה של הרשת ארצה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה?;
    חוה פ 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הייחודיות של הרשת הזו, ששוה לשלם כ"כ עבור המבורגר???
    סגור
  • 1.
    שודדי ההמבורגר- לא קונה פוקס ולא שו דבר של האיש הזה (ל"ת)
    אאבב 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור