כסף וצרכנות

מתכננים טיול ביום הבחירות? אלה המקומות שלא כדאי לפספס

חיכיתם לרגע האחרון עם תוכניות ליום השבתון שיחול מחר? קבלו את רשימת המקומות שפתוחים לביקור, חלקם ממש קרוב לבית כך שאפילו לא תצטרכו לעמוד בפקקים
שירה יום טוב | 
טיולים מומלצים ליום הבחירות (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מיכאל גלעדי, הדס פרוש)
יום הבחירות לרשויות המקומיות שיחול מחר (שלישי) הוא הזדמנות טובה לבילויים שונים, בעיקר לאור העובדה שלמרות יום השבתון, מקומות בילוי רבים פתוחים ומזמינים את הקהל הרחב. למרות שהתחזיות מצביעות על אפשרות לגשם, ברוב חלקי הארץ יהיה מחר יום נעים והסיכוי לגשם נמוך כך שזו הזדמנות טובה לצאת לטיולים וסיורים ברחבי הארץ, כפוף להוראות פיקוד העורף.
המועצה לשימור אתרי מורשת
אתרי המורשת שפזורים ברחבי הארץ, מציעים סיורים ופעילויות מיוחדות לרגל יום הבחירות. היתרון כאן הוא היכולת לנצל את האתרים הקרובים למקום מגוריכם ולהצטרף לסיורים שמוצעים במקום. בין הפעילויות שמציעה המועצה: גבעת התחמושת, סיורי חומה ומגדל במספר אתרים ברחבי הארץ, מוזיאון מורשת צאן ברזל, מרכז המבקרים של מרכז האשלג (מפעלי ים המלח), ועוד.
צריף בן גוריון
ביום הבחירות, הילדים המבקרים בצריף בן-גוריון יכולים לקחת חלק בחגיגה הדמוקרטית, על ידי בחירת החפץ האהוב עליהם ביותר בביקור.
בכניסה לאתר הילדים יצטלמו במצלמת פלואוריד. את התמונה ידביקו על תעודת זהות מיוחדת שיקבלו, עם חותמת שהתעודה נמסרה בצריף בן-גוריון. את שאר הפרטים, ימלאו הילדים בעצמם - שם, מקום מגורים, תחביבים ושמות ההורים.
בסיום הביקור, יגיעו לקלפי שהוקם במיוחד במקום, יציגו את תעודת הזהות, ובעזרתה יקבלו את זכות הבחירה, לקבוע מה החפץ שמצא חן ביניהם הכי הרבה.
בסוף היום תערך ספירת הקולות הרשמית, והתוצאות יפורסמו באתר ובפייסבוק. את תעודות הזהות הילדים ייקחו הביתה איתם, לזכור את הטעימה הדמוקרטית הראשונה שלהם.
מגדל דוד
ביום הבחירות המוניציפליות, מגדל דוד מוזיאון ירושלים לראשונה את הציבור הרחב לעלות לצריח המגדל, המינרט, שסגור בדרך כלל ולצפות בנוף יוצא הדופן הנשקף ממנו. בנוסף ביום הבחירות, סיורים תיאטרליים לכל המשפחה, סיור שקיעה על הגגות, סיורים מודרכים וביקור בגלריות החדשות של המוזיאון.
רשות הטבע והגנים
גם אתרי רשות הטבע והגנים יהיו פתוחים למבקרים ביום הבחירות, וגם כאן טמון יתרון הקרבה לבית אם בחרתם באתר המקומי. באתר הרשות עודכן כי מחר יייסגרו מסלולי הגלישה במדבר יהודה ומסלולי הטיול בנחלים אוג, דרגה, משאש ותקוע בשל חשש לשטפונות, וכן לאור המצב הבטחוני יש לא מעט גנים לאומיים שסגורים לקהל בימים אלה. עם זאת עדיין עומדים לרשותכם עשרות גנים ואתרים בפריסה ארצית, כאשר הרשימה המלאה מתעדכנת כל העת באתר הרשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה