כסף וצרכנות

בנק הפועלים חושף עוקץ אכזרי: כך גונבים כסף מהחשבון שלכם

בנק הפועלים שלח הודעת אזהרה חמורה ללקוחות: "אם מבקשים ממך קוד אימות, לבצע העברה כספית או למשוך כסף מהחשבון שלך, זו הונאה!"

מערכת ice |  3
בנק הפועלים (צילום מערכת אייס, shutterstock)
בנק הפועלים שלח היום (שלישי) הודעות ללקוחות רבים שלו, זאת לאחר שלאחרונה  גוברת תופעת המתחזים לעובדי הבנק או עובדי משטרת ישראל, המנסים לגנוב כספים מחשבונות של לקוחות.
אותם אנשים שולחים הודעות ללקוחות של בנק הפועלים ומבקשים מהם קוד אימות. אחרי שאתם מעבירים אל הנציג המתחזה את קוד האימות, הוא עוקץ ממכם כספים. ההודעה שיצאה אל הלקוחות יצאה גם בשפה הרוסית, שכן ישנם לא מעט עולים חדשים שמתקשים עם השפה העברית ואותם מתחזים מנצלים זאת ומבצעים על חשבונם הונאות אכזריות.
 
בהודעה שיצאה מטעם בנק הפועלים לחלק מהלקוחות של בנק הפועלים נכתב בהודעת אזהרה חמורה במיוחד כי "לאחרונה גוברת תופעת המתחזים לעובדי הבנק או המשטרה, המנסים לגנוב כספים".
עוד נכתב בהודעת אזהרה של בנק הפועלים ללקוחות כי "חשוב! אם מבקשים ממך קוד אימות, לבצע העברה כספית או למשוך כסף מהחשבון שלך, זו הונאה!". לסיום נכתב בהודעה כי: "אין לתת פרטים או לבצע פעולות כלשהן ויש לדווח מיד ל-2409* או באמצעות אתר בנק הפועלים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוקץ
    לילי 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דייייייי, מספיק עם כל העוקצים הללו. למה צריך לגנוב, לכו תעבדו ביושר. די לפרזיטים ורודפי בצע , הרי אנחנו הולכים מהעולם בלי כלום.... לא פלא שהמדינה שלנו שנואה. אנחנו לא מאוחדים בכלל, הכל צביעות ומרמה. גועללללל..... אינשאללה שהשם יפיל על כל השקרנים מכות גדולות יותר מהמלחמה. יום טוב לכל הישרים.
    סגור
  • מספיק
    יואל שלב 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי בעית העוקצים קימת בכל העולם מנסים בכל מיני תחבולות לרמות ולגנוב ולצערי ובארץ קימת "בעית הקומבינה" אני קשיש יליד הארץ המדינה של היום היא לא המדינה שהיתה בארץ לרמות ולגנוב לצערי זאת היא בעיה שאין לא רפואה והיום בעידן המחשבים ממש לא להאמין מה שקורה!!! אני ממש לא מאמין מה שקרה ומה שקורה למדינה שבה נולדתיי
    סגור
  • 1.
    כתבת תחקיר התעללות של קרנות הפנסיה במבוטחים נכים
    אורנה בר לב 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהמשך למעורבות של מבקר המדינה הפרקליטות והיועמ"ש בנושא התחמקות מתשלום פנסיית נכות בעזרת שיבוש הליכי משפט הפרת פסקי דין וחוק הגנת השכר שיבוש נתונים וזכויות פנסיה במערכת אתר עמיתים ובמסלקה הפנסיונית אשמח לקדם כתבת תחקיר בנדון אורנה בר לב 052-4546766
    סגור