כסף וצרכנות

המכרז לרכישת דואר ישראל מעורר סערה: מכה לשיקום העוטף?

לאחר שנפסלו מלהתמודד במכרז, טענו בדפוס בארי: "לרשות החברות הייתה ההזדמנות לסייע לשיקום בארי והיא בחרה שלא לעשות כן. צר לנו לא פחות על הדרך שבה בחרו ברשות החברות להתיש את אנשי דפוס בארי בכדי לגרום להם לסגת מכוונתם מבלי שהרשות תידרש לפרסם את ההחלטה שכפי הנראה התקבלה זה מכבר"
מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום shutterstock)

לאחר שהוועדה למכירת מניות המדינה קבעה סופית שדפוס בארי לא יוכל לקח חלק במכרז הענק לרכישת חברת דואר ישראל, כאשר רשות התחרות המליצה כבר בחודש דצמבר שלא לאשר לבארי להשתתף במכרז וכעת הוועדה אימצה את ההמלצה, מגיעה התשובה מדפוס בארי והיא לא רכה כלל.

נוכח החלטת רשות החברות למנוע מדפוס בארי להשתתף בהליך ההפרטה, מדפוס בארי נמסר: "צר לנו על החלטת רשות החברות למנוע מדפוס בארי להשתתף בהליך ההפרטה וזאת על אף ההבנה הברורה של כל הנוגעים בדבר לגבי חשיבות פעילותו של דפוס בארי לשיקום ישובי העוטף".
 



כמו כן נטען: "לרשות החברות הייתה ההזדמנות לסייע לשיקום בארי והיא בחרה שלא לעשות כן. צר לנו לא פחות על הדרך שבה בחרו ברשות החברות להתיש את אנשי דפוס בארי בכדי לגרום להם לסגת מכוונתם מבלי שהרשות תידרש לפרסם את ההחלטה שכפי הנראה התקבלה זה מכבר".

לסיום הודגש: "הגיעה העת שרשויות המדינה יחליפו את הצהרות התמיכה במעשים שיהיה בהם כדי להבטיח את שיקום יישובי העוטף ואנשיו". הנימוק להחלטה היה שלקיבוץ בארי יש חברה המתחרה בדואר, יחד עם זאת הוועדה הבהירה שלקחה בחשבון גם את טבח ה-7.10 שפקד את הקיבוץ ויישובי עוטף עזה והתמודדות במכרז יכולה הייתה להכניס כסף לקיבוץ.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה