כסף וצרכנות

אתר הקניות הפופולרי בעולם נחשף: כך מנצלים את הפרטים האישיים שלכם

אתר הקניות הגדול והפופולרי ביותר בעולם טמו (Temu), מציע 100 פאונד למימוש במתנה במבצע חסר תקדים. אז מה הקאץ' אתם שואלים? ההרשמה מותנית במתן פרטיכם האישיים ובהסכמה להשתמש בהם לכל החיים
מערכת ice |  2
אתר Temu (צילום shutterstock)
אתר הקניות הגדול והפופולרי ביותר בעולם כיום הוא ללא ספק  טמו (Temu), שנמצא מזה מספר חודשים בפסגת טבלאות ההורדות בחנויות של אפל וגוגל, וגם כאן בישראל ישנו טירוף סביב האתר הסיני הענק.
בימים האחרונים אחד המבצעים הגדולים באתר צדו את עיניהם של הגולשים, כאשר האתר הציע 100 פאונד במתנה לכל משתמש שיזמין חבר להשתמש באפליקציה, כאשר הכסף יתחלק ביניכם שווה בשווה - 50 פאונד לכל אחד.
 
אז איך זה עובד? ובכן, קודם כל אתם צריכים ליצור חשבון באפליקציה, לאחר מכן  לשלוח את קוד ההזמנה לחבר. ברגע שאותו חבר נרשם גם הוא לאפליקציה, אתם תקבלו הטבה בגובה של 50 פאונד לחשבון שלכם באפליקציה למימוש בה תוך 24 שעות. 
אבל איפה הקאץ' פה אתם שואלים? הרשתות החבריות סערו בשבוע האחרון בעקבות אותו מבצע, וגולשים רבים, כמונו, תהו איפה נמצאות האותיות הקטנות. ובכן, על פי מספר גולשי, ההטבה ניתנת בכפוף למספר תנאים להרשמה, בהם למעשה אתם נותנים לה רשות להשתמש בפרטים האישים שלכם.
ואיזה פרטים צריך לתת אתם שואלים? על פי אחת הגולשות בטוויטר, האפליקציה מבקשת רשות להשתמש ב"תמונה ובשם, בקולו, בדעותיו, בהצהרותיו, במידע הביוגרפי, כולל בעיר הולדתו ובמדינתו של המשתמש למטרות קידום מכירות או פרסום בכל מדיה ברחבי העולם, לנצח וללא בדיקה נוספת, הודעה, תשלום או תמורה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו גוגל בקיצור.. נו באמת (ל"ת)
    מכור לקניות 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הרבה יותר מגוגל ופה גם מדובר בדיקטטורה שמקורבת לאיראן.. (ל"ת)
    . 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור