כסף וצרכנות

רמי לוי וישראייר בבשורה מרגיעה: זה מה שיקרה עד ה-20.4

בהודעה של חברת התעופה נכתב: "עם פתיחת שדה התעופה בנתב"ג ישראייר חוזרת לטוס לטיסות בינלאומיות ופועלת להטמעת לוח טיסות לימים הקרובים. הודעות מפורטות לגבי הטיסות ישלחו לנוסעים הרלוונטים"
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
אחרי למעלה מ-10 של שינוי פעילות, חברת התעופה של רמי לוי, ישראייר, חוזרת לטוס עם לוח טיסות חדש, כך היא הודיעה בפייסבוק הרשמי שלה. הטיסות הפנים ארציות מבוטלות ויש מדיניות שינויים וביטולים חדשה שתקל על הנוסעים.
בהודעה נכתב: "עם פתיחת שדה התעופה בנתב"ג ישראייר חוזרת לטוס לטיסות בינלאומיות ופועלת להטמעת לוח טיסות לימים הקרובים. הודעות מפורטות לגבי הטיסות ישלחו לנוסעים הרלוונטים".
 
עוד נכתב: "אנו מבקשים מהנוסעים להתעדכן בשינויים הצפויים בלוח הטיסות באתר האינטרנט של ישראייר בערוצי התקשורת וברשתות החברתיות. בנוסף, מדיניות השינויים והביטולים המקלה עד לתאריך 20.4.24 מפורטת באתר האינטרנט של החברה. נכון להיום, כל הטיסות הפנים ארציות מתל אביב לאילת ומאילת לתל אביב מבוטלות".
במהלך הלילה המסר לנוסעים היה אחר לגמרי: "אנו מבקשים לעדכנכם כי לאור המצב הבטחוני וסגירת המרחב האוירי, אנו נאלצים לבצע שינויים בלו"ז בטיסות יום ראשון 14.4.24. כל טיסות הפנים ארציות מתל אביב לאילת ומאילת לתל אביב מבוטלות. בחלק מטיסות ישראייר הבינלאומיות יש שינוי בשעות ההמראה. הודעות תישלחנה לנוסעים הרלוונטיים".
כמו כן נמסר בהודעה אמש: "יש לציין כי אנו פועלים עפ"י הנחיות רשות שדות התעופה ופיקוד העורף וממליצים לכם להתעדכן באתר האינטרנט של ישראייר באתר פיקוד העורף וכן באמצעי התקשורת. לשירותכם, צוות ישראייר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה