כסף וצרכנות

חברת המשלוחים עושה מהפכה בישראל: תמכור לראשונה חמץ בפסח

אפליקציית הקמעונאות יאנגו דלי, החליטה בצעד שעשוי לעורר מחלוקת, כי תאפשר למכור מוצרי חמץ דרך האפליקציה שלה במהלך חג הפסח. כך זה יעבוד
מערכת ice |  1
לחמניה ומצה (צילום shutterstock)
מדי שנה סוגיית מכירת החמץ במהלך חג הפסח עולה לכותרות, ומייצרת דיון רחב בציבור. השנה, אפליקציית הקמעונאות יאנגו דלי (Yango Deli) החליטה בצעד שעשוי לעורר מחלוקת, כי תאפשר למכור מוצרי חמץ דרך האפליקציה.
הופעת מוצרי החמץ באפליקציה תתאפשר רק לאחר שהמשתמש יסמן כי הוא אינו שומר פסח, בסנן מיוחד שניתן לראות כבר מעכשיו בהיכנסכם לאפליקציה. עבור אלו שיסמנו כי הם אכן שומרים את מצוות החג, לא יופיעו מוצרי החמץ כלל. כדי לוודא זאת, מוסרים ביאנגו, הסנן יקפוץ ויופיע מספר פעמים כדי לוודא זאת, עד שלב מסוים שיזהה את הרגל הצרכן.
 
יאנגו דלי, היא אפליקציה העובדת 24/7 ועל כן לא מוגדרת כשירות כשר. כמו גם הסניפים של יאנגו דלי (שאינם פתוחים לציבור, אלא משמשים כתחנת איסוף מוצרים למלקטים ולשליחים), אינם בעלי תעודת כשרות. יאנגו דלי פועלת ברחבי הארץ, אך בעיקר במרכזה ובאזורים בהם מרבית הציבור חילוני (תל-אביב וחיפה לדוגמה). אולם, מכירת חמץ עדיין נחשבת בשוק הקמעונאי לצעד בלתי רגיל.
יקיר גפן, מנהל שיווק המוצר ב-Yango Deli: "אנחנו עובדים קשה כדי להתאים את עצמנו לכלל הקהל שלנו. כל צרכן יכול לבחור וליהנות מהשירות שלנו במגוון שמתאים לו, ואנחנו לא נמנע מאף אחד מוצר שהוא מעוניין בו ומצד שני לא נעמיד אף לקוח במצב לא נעים. יש ציבור שלם שלא רוצה לראות חמץ, ומחפש מענה מהסוג הזה, ואנחנו יכולים באמצעות טכנולוגיה פשוטה, לאפשר את זה בלי לפגוע בחוויה של אף אחד".
ביאנגו דלי אף הגדילו לעשות, וכדי להעצים את המהלך ולמשוך קהל חילוני אל האפליקציה במהלך ימי הפסח, יציעו מגוון רחב מאוד של מבצעים על מוצרי חמץ. למשל: 2 חטיפי פיצה מעדנות ב-70 שקל, שישיית בירות ויינשטפן תוצע ב-59.90 שקל במקום 69.90 שקל, 3 חבילות פתיתים של אסם יימכרו ב-21 שקל וכו'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טמטום
    דוד 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך אתם מחזירים רעה תחת טובה שאלוקים עשה עמנו ומנע פגיעה בנפש בניסי ניסים מתוך מאות טילים שיכלו להרוג אלפים. למה לא להודות על הנס ולשמור קצת על צניעות ולא להיות חצופים בריש גלי נגד. חבל.
    סגור