כסף וצרכנות

אסם מעלה מחירים: אלו המוצרים שיתייקרו בשיעור של עד 7%

קבוצת אסם נסטלה מודיעה על התייקרות משמעותית של המוצרים עקב עלויות הייצור והלוגיסטיקה, לאחר שחלק ממחירי המוצרים לא עודכן מזה 13 שנים. ההתייקרות תכנס לתוקף החל מה-1.7
מערכת ice |  2
חברת אסם (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אסם נסטלה הודיעה היום (חמישי) ללקוחות החברה כי בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה, הם נאלצים לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב- 13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ועד 7% ממחירון כלל מוצרי החברה.
המוצרים שמחירם הקמעונאי יתעדכן הם: מאפה, חטיפים, משקאות (קפה וסירופ), תבשילים מוכנים ופתיתים. עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות וייכנס לתוקפו ב-01.07.24.

עלייה זו מצטרפת להתייקרות שחוו הצרכנים בכיס כבר מפרוץ המלחמה, מסיבות שונות של ענקיות המזון. המכון לחקר הקמעונאות ערך השוואה בין מחירם של סלי קניות בתחילת אפריל לאותם סלים ב-1 במאי (אך טרם העלאת המחירים), ומצא כי גם לפני ההתייקרות "הרשמית" – הסלים התייקרו בשיעור של 6%.  
גם ברשתות הקמונעאות כמו יוחננוף זינקו המחירים ב-8.5%. בקרפור היפר העלייה עמדה על 7.68%, ב"אושר עד" מדובר על התייקרות של 6.57%, ובטיב טעם הסל התייקר ב-5.56% הרשת בה המוצרים התייקרו בשיעור הנמוך ביותר היא שופרסל דיל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שופרסל היו יקרים תמיד אז אין מה להעלות (ל"ת)
    צרכן 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עליות המחירים
    אריה 05/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפוא שר האוצר שר התמת את המדינה הזו הרסתם מאז נבחרתם אנשים מנותקים מציאות מתי הלכתם לסופר שניכם צריכים סליחה חייבים להתפטר הרסתם כל חלקה טובה
    סגור