כסף וצרכנות
הנתונים נחשפים: מה קרה לרשתות המזון בחודשים האחרונים?
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את נתונים פדיון של רשתות המזון והשיווק ומגלים נתונים מעניינים בשלושת החודשים האחרונים
הבוקר פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את נתוני פדיון רשתות השיווק, ומצאה כי במהלך שלושת החודשים האחרונים (נובמבר 2024 – ינואר 2025) נרשמה עלייה של 2.1% בפדיון, בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים.
עם זאת, ישנה ירידה בחיובים ברשתות המזון של 0.9%, אחרי ששלושת החודשים לפני כן (אוגוסט-אוקטובר) הצביעו על עלייה של 1%. חשוב לציין כי מדובר בחודשים שבהם יש חופשות גדולות, כמו חופשת הקיץ וחודשי החגים, דבר שעשוי להשפיע על הנתונים.
נתון מעניין נוסף שחשפה הלשכה הוא שהפדיון ברשתות המזון בשנת 2024 עלה ב-2.7%, לעומת עלייה של 1.7% בלבד בשנת 2023, מה שמעיד על צמיחה יציבה בתחום.
נתון מעניין נוסף שחשפה הלשכה הוא שהפדיון ברשתות המזון בשנת 2024 עלה ב-2.7%, לעומת עלייה של 1.7% בלבד בשנת 2023, מה שמעיד על צמיחה יציבה בתחום.
יש לציין כי, חודש ינואר דווח מרשתות המזון כחודש חלש יותר משאר החודשים, וזה מראה את אותיותיו בנתונים אותם מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בנוסף, בשנת 2024 נרשמה עלייה של 18.2% במחירים קבועים של מוצרים קיימים ברשתות המזון, עלייה של 18.1% בהיקף הפדיון ברשתות הטקסטיל וההלבשה, וגם עלייה של 7.3% במחירים קבועים בסעיף השונות.
עוד ב-
שינויים אלה בערך המכירות ברשתות השיווק לא בהכרח משקפים את השינויים הכלליים במכירות מוצרי הצריכה בכל המסחר הקמעוני. זאת משום שהמעבר של קונים בין חנויות ורשתות השיווק עשוי להוות חלק מהתמונה הכוללת, כמו פתיחת סניפים חדשים, רכישת חנויות קיימות או סגירת סניפים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



