כסף וצרכנות

המצרך הכי חשוב בפסח: עלייה בביקושים של 20%

אחד המצרכים האהובים ביותר בפסח, הוא ממרח השוקולד. לשם כך בדקנו בכמה הביקושים עלו ומה ההבדל משנה קודמת
ענת סימן טוב | 
ממרח נוטלה וממרח השחר (צילום shutterstock)
לקראת חג הפסח אחד המוצרים הפופלרים בשוק הוא ממרח השוקולד, כי אין יותר טעים ממצה עם שוקולד.
ממרחי השוקולד בתקופה זו והסמוכה לחג הפסח מראה מגמת עליית וכיום היא כבר עומדת על 20% טרם הגענו לחג הפסח. בשנה שעברה בחודש אפריל הגיעו בממוצע שני הממרחים הפופלריים בישראל נוטלה והשיר לעלייה של 17% כשבשאר החודשים הכמות פוחתת בחצי.
בחודש אפריל בשנה שעברה נמכרו מעל למיליון ממרחים, כשבחודשים הרגילים נמכרים באזור ממוצע של 400 אלף יחידות.
משה וידברג, מנכ"ל ומבעלי השחר העולה: "הצריכה בתקופת הפסח היא בערך 230 אחוז יותר מאשר בחודש רגיל כלומר פי 2.3 בערך. רוב השוק מוכר את המוצרים שלנו (בעיקר הממרח החלבי של ה 500 גרם) במחיר נמוך משמעותית ממחיר הקניה שלו.
המוצר שלנו נמצא בידי חברה קטנה, הם יכולים להשתמש בו כראי, להראות עד כמה הם זולים ואטרקטיביים. היום למשל רמי לוי ושופרסל הורידו את המחיר ל 7.9 ש״ח שזה מחיר זול משמעותית ממחיר הקניה שלהם".
ומה לגביי המחירים?
המחיר הזול של ממרח האגוזים נוטלה 350 גרם עולה ברשת רמי לוי, יוחננוף וחצי חינם בעלות של 14.90 שקלים.
ממרח השחר העולה עולה 500 גרם הכי זולה עולה ברשת רמי לוי בעלות של 7.90 שקלים בעוד שבשאר הרשתות העלות הינה 11 שקלים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה