כסף וצרכנות

ישראכרט בבשורה למאות אלפי לקוחות: שירות הלוואות חדש בדרך

לראשונה בישראל: ישראכרט משיקה מוקד הלוואות ייחודי ללקוחות פרטיים של כלל החברות שמטרתו ייעוץ והכוונה אישית
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום shutterstock)
ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי המובילה והגדולה בישראל, משיקה לראשונה בישראל, מוקד הלוואות שמטרתו להעניק ייעוץ והכוונה מקצועיים ומותאמים אישית ללקוחות פרטיים של  ישראכרט וכלל המערכת הפיננסית בישראל.
המוקד החדש מהווה פלטפורמה המאפשרת לצרכנים המעוניינים לקבל אשראי לקבל מענה מקיף ממומחי הלוואות. צוות המוקד החדש יסייע ללקוחות לבחון את האפשרויות השונות, להבין את תנאי ההלוואות ולהתלבט יחד איתם על מנת לוודא שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר בהתאם לצרכים הפיננסיים שלהם.

כדי להבטיח שירות אופטימלי, נציגי המוקד של ישראכרט עברו הכשרה ייעודית ומעמיקה. במסגרתה, נבחרו הנציגים המקצועיים ביותר, תוך שהם מצוידים בכלים כדי להעניק מענה מקיף.
עמית שגיא, סמנכ"ל דאטה דיגיטל ושיווק: "ממחקרים שערכנו עולה כי תחום ההלוואות נתפס כבלתי שקוף ומעורר שאלות רבות בקרב הלקוחות – בעיקר סביב מונחים כלכליים והתאמה אישית של ההלוואה לצרכים וליכולת ההחזר. מוקד ההלוואות החדש של ישראכרט "רגע לפני" הוקם בדיוק לשם כך – כדי לספק ללקוחות מידע ברור, ליווי מותאם אישית ובחירה מושכלת. כגוף אשראי חוץ-בנקאי מוביל, אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת השירותים הפיננסיים לציבור הרחב. המוקד פתוח לכולם – גם למי שאינם לקוחות ישראכרט – וכולל גם פלטפורמת מידע רחבה ועדכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה