כסף וצרכנות

דלתא מותגים מדווחת: חלוקת דיבידנד נוספת של 14.6 מיליון שקל

ענקית האופנה הישראלית סוגרת רבעון ראשון עם עלייה של 21% בהכנסות ל-315 מיליון ש"ח, וצפויה לפתוח 20 חנויות בגרמניה כחלק מהתרחבות אסטרטגית בשוק האירופי. מנכ"לית דלתא: "הצמיחה נובעת מחוזקת המותגים, פעילות אונליין דינמית ותוכנית ברורה להתרחבות בינלאומית"
ענת סימן טוב | 
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
ענקית האופנה הישראלית דלתא פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2025, עם עלייה של כ־21% בהכנסות – שהסתכמו בכ־315.1 מיליון ש"ח, לעומת כ־259.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול מגיע בעיקר מעלייה במכירות החנויות הזהות והתרחבות הפעילות של מותגים חדשים.
הרווח התפעולי נותר יציב ועמד על 42.7 מיליון ש"ח, בעוד הרווח הנקי הסתכם בכ־29.2 מיליון ש"ח – ירידה קלה לעומת 33.2 מיליון ש"ח בשנה שעברה. מכירות האונליין זינקו ב־27.2% והסתכמו ב־53.8 מיליון ש"ח, שהיוו 17.1% מסך ההכנסות. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עלה ל־79.9 מיליון ש"ח, והחברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת של 14.6 מיליון ש"ח.
דלתא, שמפעילה בישראל מותגים כמו Delta, FIX, Panta Rei, Victoria’s Secret ו־Bath & Body Works, עם 224 חנויות וחמישה אתרי אונליין, פתחה ברבעון הראשון 13 סניפים חדשים. עד סוף 2025 מתוכננת פתיחה של 24 חנויות נוספות.
מהלך הדגל של החברה הוא התרחבות לאירופה: בפברואר קיבלה דלתא זיכיון בלעדי להפעלת חנויות ואתר אונליין של המותג Bath & Body Works ב גרמניה ובמדינות נוספות באיחוד האירופי. ברבעון הרביעי של 2025 צפוי לעלות לאוויר אתר סחר ייעודי, ובמהלך ארבע השנים הקרובות ייפתחו 20 חנויות פיזיות בגרמניה. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ־40 מיליון ש"ח.
 
מנכ"לית  דלתא ישראל מותגים, ענת בוגנר, מסרה: "החברה ממשיכה לצמוח בהתאם לאסטרטגיה שהותוותה בשנים האחרונות. פתחנו את השנה עם גידול חד בהכנסות, בעיקר ממכירות החנויות הזהות ופתיחת חנויות חדשות. מכירות המותגים Victoria's Secret ו־Bath & Body Works צוברות תאוצה, והמומנטום בפעילות האונליין ממשיך. לקבוצה תוכנית אסטרטגית להמשך צמיחה ורווחיות בישראל ובאירופה. אנו מאמינים במינוף הידע והניסיון שנצבר בחברה לפעילות במדינות נוספות, כולל פתיחת אתר אונליין ייעודי באירופה עד סוף השנה." עוד הוסיפה: "אנו ממנפים את חוזקת המותגים שלנו והתרחבות מועדון הלקוחות החדש +Delta, המונה כיום כ־1.4 מיליון חברים. אנו בטוחים שהמהלכים בהם נקטנו יקבלו ביטוי חיובי גם ברבעונים הבאים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה