כסף וצרכנות
מנכ''ל ויקטורי חושף אמת מכוערת: מה באמת קורה להזמנות שלכם?
אייל רביד כתב בפוסט שהעלה לצד סרטון: ''ראיתי את זה בעצמי. רשתות סופרמרקטים שמלקטות הזמנות מקוונות עם פריטים חסרים, חמישה, לפעמים יותר. אני מדבר עם האנשים על הרצפה כל יום. הם יודעים שזה קורה. ללא הרף''. מה באמת קורה?
בצעד אמיץ ומפתיע במיוחד, מנכ''ל רשת הקמעונאות ויקטורי חושף את הסוד שאולי לא רבים מלקוחות כל רשתות הסופרמרקטים בישראל יודעים - מה באמת קורה בהזמנות האונליין. בפוסט מרתק בפייסבוק שלו הוא נותן הצצה לצד המכוער של עולם הקמעונאות.
אייל רביד כתב בפוסט שהעלה לצד סרטון: ''ראיתי את זה בעצמי. רשתות סופרמרקטים שמלקטות הזמנות מקוונות עם פריטים חסרים, חמישה, לפעמים יותר. אני מדבר עם האנשים על הרצפה כל יום. הם יודעים שזה קורה. ללא הרף''.
הוא המשיך: ''60 הזמנות ביום זה המינימום ההכרחי. אני עדין. זה 300+ פריטים חסרים מדי יום. כ-2500 שקל שהפסידו בכל יום. 70 אלף שקל לחודש. 1מיליון שקל בשנה. לכל סניף. רוב מנהלי החנויות אפילו לא מודעים לכך שזה קורה. לא בגלל שהם רשלניים, הם פשוט פועלים עם נקודות עיוורות''.
הוא המשיך וסיפר: ''המערכת מציגה "במלאי". המדף אומר אחרת. הלקוח מקבל הזמנה חלקית וממשיך הלאה. אובדן מסוג זה לא זועק. זה פשוט מתנקז. בשקט, מדי יום, בקנה מידה. אבל זה נעצר במקומות שבהם הזמינות ברמת החנות נראית סוף סוף. שבו קבוצות יכולות לפעול לפני שהוא פוגע בבורר. היכן שתשתית המצלמות כבר קיימת, והתובנות זורמות מבלי להוסיף חיכוך''.
עוד ב-
לסיום הוא רושם: ''סניפים המשתמשים בסוג זה של נראות מתאוששים עשרות אלפי מדי חודש. לא באמצעות נס, באמצעות בהירות. אצלי ברשת כבר הטמענו כ 35 סניפים והיעד לסיים בחודשיים הקרובים את כל הרשת אנחנו מזהים חסכון כספי עצום ושירות מטורף לצרכן(כמעט ואין חוסרים בסניפים המחוברים) הרצפה מדברת''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.מה???!!!מוטי 05/2025/28הגב לתגובה זו0 0כמעט אף פעם לא היה חסר לי בהזמנות (רמי לוי, שופרסל). גם בפעמים הבודדות שהיה חסר, זיכו אותי אוטומטי. כנראה זה רק אצלך, מיסר ויקטורי....סגור
-
3.הוא נראה כמו מישהו שאצלו התובנות זורמות ? (ל"ת)נימבי 05/2025/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.העברית כל כך קלוקלת שלא הבנתי מה הוא אמר - אבל!אור 05/2025/28הגב לתגובה זו1 0הזמנתי בעבר הזמנות מקוונות בשופרסל ובויקטורי, בשופרסל אכן לא פעם בדיוק הפריט שבגללו הזמנתי חסר (מה שבמבצע במיוחד), אבל בויקטורי הפסקתי לקנות כי זה פשוט קטסטרופה. לפעמים אין קשר בין ההזמנה לאספקה, חוסרים וערבוב בין הזמנות של לקוחות שונים, הפריטים שזמינים באונליין הם רק היקרים יותר, וגם אין עמידה בזמן שנקבעסגור
-
1.לי זה קורה דווקא ברמי לויאבי מהגליל 05/2025/28הגב לתגובה זו0 0אני אדם דיי מבוגר,שאין לי כוח להסתובב בסופר,לעמוד בתור בקופה,ולהביא את הקניה הבייתה.לכן אימצתי את הקניה ברשת,ואני רוצה להגיד שאין קניה אחת שהייתי מרוצה.ראשית המלקטות כנראה מקבלות הוראה לתת את הסחורה הכי זבל שיש,כי אם אני רואה אפרסק שחצי ממנו רכוב,זה אומר שמישהו הכניס אותו בכוונה לשקית,דבר נוסף ,לא קרה שכל מה שהזמנתי היה,לפעמים מוצרים רגילים,למשל אין רסק עגבניות,או אין טונה.דבר נוסף,חסרים מוצרים בסל,אחרי שחוייבתי עליהם,אך יאמר לזכותו של רשת רמי לוי שהם מזכים בלי וויכוח אבל לדעתי הם צריכים לבדוק את המשלוחנים שלהם שלדעתי לוקחים קצת מכל משלוח . הרבה פעמים רציתי להפסיק להזמין ברשת,אך אין לי כוח להגיע יותר עשיתי את זה 45 שנים אין לי כוח.סגור



