כסף וצרכנות

המהלך של אל על: כך היא משיבה נוסעים תקועים

לחברת התעופה אל על עדיין קיימים נוסעים תקועים אשר מנסים לשוב ארצה. לשם כך, הקימה החברה מהלך שעשוי לסייע ההחזרתם
ענת סימן טוב | 
מטוס אל על בנתב"ג (צילום נתי שוחט/פלאש 90)
חברות התעופה הישראליות מנסות לחזור לפעילות סדירה לאחר תקופה של אי-וודאות ביטחונית. חלקן כבר הודיעו על חידוש הטיסות ולוח טיסות מעודכן – בהן ישראייר, ארקיע ואחרות. אך דווקא אל על, חברת הדגל של ישראל, שמהווה שחקן מרכזי ונתח משמעותי מתנועת הנוסעים בנתב"ג – עדיין לא חזרה לשגרה מלאה.
עם זאת, החברה נערכת להחזרת הפעילות ואף הודיעה בימים אלו על הקמת "חמ״ל אל על" – מערך חירום מיוחד שמופעל בנוסף לפעילות מוקדי שירות הלקוחות. מטרת החמ"ל היא ריכוז מאמצי השבת אזרחים ישראלים שנמצאים בחו"ל ושטיסותיהם בוטלו עקב המצב הביטחוני.
על פי הודעת החברה, עד כה הושבו לישראל עשרות אלפי נוסעים שנאלצו להיתקע מעבר לים. החמ"ל כולל כ-200 מעובדי אל על וצוות ההנהלה הבכיר, שפועלים ביוזמה אישית מול הנוסעים התקועים – יוצרים עמם קשר, בודקים את מצבם ופועלים לשבצם בטיסות חילוץ בהקדם האפשרי.
עם זאת, לא מעט נוסעים עדיין מתלוננים על קושי בלהשיג את המוקד והסיוע לטיסות.
אתמול הודיעה אל על על חידוש אפשרות רכישת כרטיסי טיסה באתר החברה ובמוקדים הרשמיים. בנוסף, נמסר כי החל מהשבוע הבא – לוח הטיסות של אל על צפוי לחזור לפעילות שגרתית אל כלל יעדי החברה, בכפוף להתפתחויות הביטחוניות ולמדיניות האבטחה.
התקופה הקרובה תהיה קריטית לשיקום אמון הנוסעים בטיסות בינלאומיות, ואל על צפויה לשחק תפקיד מרכזי ביכולת של הישראלים לצאת ולחזור לארץ בביטחון – במיוחד בתקופת הקיץ הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה