כסף וצרכנות
המהלך של אל על: כך היא משיבה נוסעים תקועים
לחברת התעופה אל על עדיין קיימים נוסעים תקועים אשר מנסים לשוב ארצה. לשם כך, הקימה החברה מהלך שעשוי לסייע ההחזרתם
חברות התעופה הישראליות מנסות לחזור לפעילות סדירה לאחר תקופה של אי-וודאות ביטחונית. חלקן כבר הודיעו על חידוש הטיסות ולוח טיסות מעודכן – בהן ישראייר, ארקיע ואחרות. אך דווקא אל על, חברת הדגל של ישראל, שמהווה שחקן מרכזי ונתח משמעותי מתנועת הנוסעים בנתב"ג – עדיין לא חזרה לשגרה מלאה.
עם זאת, החברה נערכת להחזרת הפעילות ואף הודיעה בימים אלו על הקמת "חמ״ל אל על" – מערך חירום מיוחד שמופעל בנוסף לפעילות מוקדי שירות הלקוחות. מטרת החמ"ל היא ריכוז מאמצי השבת אזרחים ישראלים שנמצאים בחו"ל ושטיסותיהם בוטלו עקב המצב הביטחוני.
על פי הודעת החברה, עד כה הושבו לישראל עשרות אלפי נוסעים שנאלצו להיתקע מעבר לים. החמ"ל כולל כ-200 מעובדי אל על וצוות ההנהלה הבכיר, שפועלים ביוזמה אישית מול הנוסעים התקועים – יוצרים עמם קשר, בודקים את מצבם ופועלים לשבצם בטיסות חילוץ בהקדם האפשרי.
עם זאת, לא מעט נוסעים עדיין מתלוננים על קושי בלהשיג את המוקד והסיוע לטיסות.
אתמול הודיעה אל על על חידוש אפשרות רכישת כרטיסי טיסה באתר החברה ובמוקדים הרשמיים. בנוסף, נמסר כי החל מהשבוע הבא – לוח הטיסות של אל על צפוי לחזור לפעילות שגרתית אל כלל יעדי החברה, בכפוף להתפתחויות הביטחוניות ולמדיניות האבטחה.
עוד ב-
התקופה הקרובה תהיה קריטית לשיקום אמון הנוסעים בטיסות בינלאומיות, ואל על צפויה לשחק תפקיד מרכזי ביכולת של הישראלים לצאת ולחזור לארץ בביטחון – במיוחד בתקופת הקיץ הקרובה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



