כסף וצרכנות

בובת לבובו: המחיר צונח - האם הטרנד מאחורינו?

בובת הלבובו הייתה הטרנד הכובש הקיץ ונמכרה במאות שקלים בארץ וברחבי העולם. בדקנו - כמה עולה היום הבובה המפורסמת?
ענת סימן טוב | 
בובת לבובו (צילום shutterstock)
האם טרנד בובת הלבובו כבר מאחורינו? אחרי שנמכרה במאות שקלים ברחבי הארץ, המחיר של הבובה המפורסמת יורד. הבובה עדיין נמכרת במגוון חנויות, רק שהפעם במחירים המתאימים כמעט לכל כיס.
"בובת הטרנד" לבובו החלה את דרכה בזכות מפורסמות כמו ביונסה וקים קרדשיאן ששילבו אותה כמחזיק מפתחות. היא הפכה בתוך זמן קצר ללהיט עולמי בטיקטוק שסחף אחריו מיליוני צרכנים ברחבי העולם.
מגזר "The Monsters" שכולל את לבובו רשם הכנסות של כ־670 מיליון דולר, נתון שמשקף קצב הכנסות שנתי של כ־1.34 מיליארד דולר. מדובר בזינוק מרשים של 688 אחוז לעומת השנה הקודמת - נתון שמציב את הסדרה הזו מעל מותגים מוכרים כמו ברבי והוט ווילס של חברת מטל.
מאחורי הדמות עומדת חברת פופ מארט (Pop Mart) הסינית, שנהנית מגל הביקושים ורושמת תוצאות שיא, כשגם המניה הגיבה בהתאם עם עלייה של כ-570% בשנה האחרונה ושל 240% מתחילת השנה.

טרנד הרול אפס - זוכרים? (מערכת אייס)
הבובה המקורית נמכרה בתחילת הדרך במחירים שנעו סביב מאות שקלים. כן, מדובר בבובה שלא עושה דבר, פשוט צעצוע בתוך שקית הפתעה שלא ניתן לדעת מראש איזו דמות תתקבל, ובכל זאת רבים נסחפו אחריה ורכשו אותה בהתלהבות.
עם הזמן המחירים החלו לרדת. תחילה היא נמכרה במחיר של 79.90 שקל , לאחר מכן ירדה ל־69.90 שקל, ובהמשך ל־49.90 שקל - תהליך שמזכיר את הירידה במחיר הרול אפס - טרנד אדיר שכבש את הרשתות (עשרות שקלים לאחד) וירד תוך כחודשיים למחיר הזוי - שלושה בשקל.
כיום ניתן להשיג את הבובה המקורית במחירים נמוכים בהרבה. מי ששבר את השיא במחיר הוא רמי לוי שמכר אותה במחיר של 19.90 שקלים. הפער בין המחיר ההתחלתי של 300 שקלים מהווה ירידה של 93%.
המלאי ברמי לוי דל, ואם בכלל קיים, אך עדיין ניתן למצוא את הבובה בחנויות נוספות במחיר של 29 שקלים  ואילך. השיא הנוכחי במחיר עומד על 49 שקלים  עבור דגם מיוחד של הבובה בשם לבובו קולה, שנוצר בשיתוף פעולה ייחודי עם קוקה קולה.
נראה כי גם כשההייפ סביב הטרנד שוכך, הצרכנים עדיין מגלים עניין כשהמחיר הנכון מגיע. לבובו אולי כבר לא שולט בטיקטוק, אבל הוא עדיין מצליח להימכר בקופות, רק הפעם בתנאים שמזכירים מציאות הרבה יותר שפויה.
תקופת החזרה ללימודים היא תקופה טובה לטרנדים חדשים. נראה שהטרנד הבא רק עוד מעבר לפינה - והוא צפוי להופיע בקרוב על המסך השלכם באפליקציית טיקטוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה