כסף וצרכנות

פדיון רשתות המזון: מה קרה החודש ומי הרוויח?

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום את נתוני הפדיון של רשתות השיווק לחודשי מאי - יולי 2025 וחושפת נתונים מעניינים - אך גובה העלייה התמתן
ענת סימן טוב | 
צילום vecteezy
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את נתוני הפדיון של רשתות השיווק לחודשים מאי עד יולי 2025, ומראה תמונה מעניינת על מצב השוק.
על פי הדו"ח, בתקופה זו  בחודשי מאי - יולי 2025 נרשמה עלייה של 3.4% בסך כל פדיון רשתות השיווק, אחרי עלייה של 3.8% בשלושת החודשים פברואר- אפריל 2025.
עוד נחשף בדו"ח, כי בחודשי מאי - יולי 2025  נרשמה עלייה של 2.6% בפדיון של רשתות המזון, לאחר עלייה של 3.0% בחודשים פברואר - אפריל 2025.

חודש יוני ויולי התאפיין ביציאת תלמידים רבים אל תחילת החופש הגדול, מה שנותן הסבר להמשך העלייה בחודשים אלו. עוד יש לציין כי חודש אפריל התאפיין בחופשת פסח, כך שסל הקניות לחודש זה היה גבוה, סביב הקניות הרבות לחג. מה שמראה איזון.
עם זאת, העלייה בפדיון ברשתות המזון עשויה לנבוע הן מרכישות גדולות יותר והן מעלייה במחירים, במקביל למגמת יוקר המחיה המתמשכת. הנתונים אינם מפרידים בין הסיבות, אך ברור שהצרכנים מתמודדים עם שינוי משמעותי בהרגלי הקנייה שלהם.
לסיכום, רשתות המזון ממשיכות לצמוח ולהשיג גידול בפדיון, אך עבור הצרכן, המשמעות היא מחירים גבוהים יותר והסתגלות לעלויות חדשות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה