כסף וצרכנות
הישראלים חושפים: זה מה שבאמת קונים מחו"ל בבלאק פריידי
הרגלי הקנייה של הישראלים בחו"ל מקבלים השנה תפנית מפתיעה: בין רכישות ספונטניות בזמן אמת לרשימות קפדניות מראש, בין אמזון לאתרים קטנים יותר, ובין חיפוש מחיר זול למציאת מוצרים שלא מגיעים לישראל
בעיצומה של עונת הסיילים הסוערת, חברת השילוח הישראלית Redbox Parcel חושפת הצצה נדירה להרגלי הקנייה של הישראלים בחו"ל ומגלה תמונה מפתיעה על מה שאנחנו באמת רוצים, איך אנחנו מתכננים, ואיפה אנחנו מרגישים שמתחבא "הדיל הגדול".
הסקר, שנערך בתחילת נובמבר בקרב 859 מלקוחות החברה, מגלה ששופינג אונליין הוא כבר הרבה מעבר ל"חבילה פעם בחודש". זה עולם של תכנון, תשוקות ולעיתים פשוט אצבע קלה על העכבר.
לפי נתוני הסקר, שהמשתתפים בו יכלו לסמן בו כמה תשובות במקביל, הישראלים מצביעים ברגליים – או בלחיצות: 63.7% מזמינים בגדים, 48.1% הנעלה, ו־37.8% גאדג'טים וטכנולוגיה. אחריהם טיפוח ובריאות (26.9%), צעצועים ומשחקי וידאו (19.1%), כלי בית (17.8%) וציוד ספורט (14.8%). בתמהיל המשיבים: 39% נשים, 61% גברים.
שני האתרים המובילים הם בכלל מרקטפלייסים. אמזון מובילה עם 64.3%, ואיביי במקום השני עם 38.8%. בעולמות האופנה הפייבוריטיים הם יוניקלו (17.7%) ו־זארה הולנד (15.5%), ובעולמות הטיפוח מובילה סאפורה (11.8%). מיד אחריהם: גאפ (9.1%), מנגו הולנד (7.8%) ו־טארגט (6.9%).
46.4% נכנסים לאתרים בזמן אמת וקונים "מה שמרגיש נכון". מולם, 42.7% מכינים רשימה מראש. 39.3% יודעים מראש בדיוק מה חסר להם. ורק מיעוט קטן מושפע מיוצרי תוכן (12.1%) או מקבוצות פייסבוק (13.9%).
למה בכלל להזמין מחו"ל? הסיבה מספר אחת - חד וחלק: דברים שלא ניתן להשיג בארץ (80.3%). מיד אחריה – המחיר: 77.4% מציינים שהם קונים כדי לשלם פחות ממה שעולה בישראל. יתר המניעים כוללים איכות גבוהה יותר, אמינות מוכר, מציאת מידות מיוחדות ורכישות יד שנייה.
חברת Redbox Parcel, המספקת כתובות בארה"ב ובהולנד, מדגישה כי המערכת כולה בבקרה ישירה שלה.
לדברי מנכ"ל החברה, נמרוד מגידוב: "אנחנו מנהלים את כל שרשרת השילוח בעצמנו, מהחבילה ועד המכס, מה שמאפשר לנו להישאר הכי זולים ואיכותיים בישראל. ועכשיו כשהדולר יורד, זה זמן אידיאלי להזמין מחו"ל ולהרוויח כפול."
עוד ב-
בנוסף, מגידוב מתייחס להצהרת שר האוצר על העלאת הפטור ביבוא אישי: "RedBox מאפשרת לצרכנים להמשיך להזמין מחו״ל בצורה רציפה, ללא עיכובים, חסימות שילוח או עלויות מפתיעות. המודל שלנו משלב כתובות בחו״ל ושקיפות מחירים מלאה , ומעניק לצרכנים פתרון פשוט, מהיר וידידותי במיוחד. זה בדיוק הזמן לנצל את חגיגת המחירים של נובמבר-דצמבר בלי חשש להפתעות בדרך," הוא אומר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



