כסף וצרכנות

רמי לוי שובר את השוק: המתחרים העלו מחירים והוא נשאר הכי זול

?מלחמת הסופגניות: קרפור הכפילה מחירים אך עדיין מוכרת בזול, שופרסל ורמי לוי מצטרפות למירוץ ורק לוי נותר הכי זול עם 1.80 שקל בלבד לסופגניה
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
בניגוד למגמת ההתייקרות הכללית בסופרמרקטים, מחירי הסופגניות החנוכיות חווים ירידה משמעותית השנה בעקבות תחרות עזה בין הרשתות. קרפור, שפתחה במבצע פורץ דרך של סופגנייה בשקל לפני שבועיים, הפסיקה את המבצע טרם חנוכה והעלתה אתמול (ראשון) את המחיר לכמעט פי 2 - ל-1.90 שקל בהגבלה של 6 יחידות, לעומת הגבלה של 4 יחידות במבצע הקודם שכלל גם דרישת קנייה מעל 70 שקל.
על פי הפרסום ב-YNET למרות העלייה, המחיר עדיין נמוך משמעותית מהמקובל, וקרפור הורידה גם את מחיר סופגניות המיני ל-90 אגורות ליחידה לעומת 1.80 שקלים כיום, כאשר בדרך כלל נמכרות סופגניות מיני במבצע ב-3-4 שקלים.

בעקבות קרפור, שופרסל החלה למכור השבוע סופגנייה ב-1.90 שקלים בכל 430 הסניפים שלה כולל שופרסל דיל, יוניברס, שלי ואקספרס ללא הגבלת כמות או תנאי קנייה, וכן סופגניית מיני ב-6 שקלים לרביעייה, דהיינו 66 אגורות ליחידה. אבל רמי לוי, שמכר בעבר אונליין בלבד ב-1.80 שקלים, מציע כבר שבועיים את המחיר הנמוך ביותר בשוק - 1.80 שקלים - גם בסניפים הפיזיים, ללא מבצע כמות או הגבלות.
יוחננוף הצטרפה למירוץ ומוכרת סופגנייה ב-1.90 שקלים, אך בקנייה מעל 70 שקל ובהגבלה של 4 יחידות. כך נוצר מצב חסר תקדים בו ארבע רשתות מוכרות סופגניות בפחות מ-2 שקלים - מחיר חריג בהשוואה למחירים המקובלים של 6 שקלים ומעלה ללא מבצעים. 
הצרכן הישראלי, שממשיך להעדיף את הסופגניות הפשוטות והקלאסיות עם ריבת התות, נהנה השנה מתחרות בין הרשתות הגדולות. בעוד הקונדיטוריות מציעות סופגניות גורמה מעוטרות וממולאות שמחירן מגיע גם ל־20 שקלים ליחידה, רשתות השיווק שומרות על קו עממי ומחירים נגישים  ומוכיחות שגם קלאסיקה פשוטה יכולה לנצח את הטרנדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה