כסף וצרכנות

רמי לוי נופל לטרנד: זה מה שימכור ברשת

רשת רמי לוי שיווק השקמה, נופלת לטרנד הנצפה והאהוב ביותר בתקופה האחרונה בן ברשתות החברתיות והם בטלוויזיה. כל הפרטים
ענת סימן טוב |  1
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
הסדרה האגדית “חברים” היא הרבה יותר מסדרת טלוויזיה מצליחה – מדובר בתופעה תרבותית של ממש. סדרה אייקונית, משעשעת ועל־זמנית, שרובנו מכירים מתוכה ציטוטים שלמים וסצנות בלתי נשכחות, כמעט בעל פה. בדומה לסרטי הבורקס הישראליים, גם כאן מדובר ביצירה שחוצה דורות, שפות וגבולות, וממשיכה לעורר נוסטלגיה, חיבור רגשי וצחוק גם שנים רבות לאחר שידורה המקורי. אין פלא, אם כך, שהאהדה והאהבה לסדרה ממשיכות להדהד ברמה הבינלאומית – וגם בישראל.
השנה קיבלה האהבה הזו ביטוי מוחשי במיוחד, כאשר בישראל הוקם פופ־אפ ייחודי בהשראת הסדרה, הכולל חדרים מעוצבים מתוך “חברים”. המתחם מזכיר במידה רבה את מוזיאון “חברים” שפועל בניו יורק, ומאפשר למעריצים להיכנס לרגע לעולם של מוניקה, רייצ’ל, רוס, צ’נדלר, ג’ואי ופיבי, להצטלם בלוקיישנים מוכרים ולחוות מקרוב את הקסם של הסדרה.
במקביל, גם רשת המזון המהיר הבינלאומית מקדונלד’ס הצטרפה לחגיגה והשיקה מתנות ייחודיות בדמות בובות של דמויות הסדרה “חברים”. לצד זאת, בחלק מהסניפים הוצבה גם הספה האייקונית  אותה ספה שהפכה לאחד הסמלים המזוהים ביותר עם הסדרה – והפכה את הביקור במקום לחוויה נוסטלגית ומעוררת זיכרונות.
אך מקדונלד’ס והפופ־אפ אינם היחידים שרוכבים על גל ה“חברים”. גם רשת רמי לוי שיווק השקמה מצטרפת לטרנד שסוחף את כולנו בימים אלה, ומשיקה ברשת כוסות חד־פעמיות מעוצבות עם הדמויות האהובות מהסדרה. המהלך משתלב בגל הנוסטלגיה העולמי סביב “חברים”, ומביא את הקסם של הסדרה גם לשולחן הביתי, בקניות היומיומיות וברגעים הקטנים של שגרה.
כך, יותר משני עשורים אחרי ירידת הפרק האחרון, “חברים” ממשיכה להוכיח שהיא לא רק סדרה, אלא מותג תרבותי חי ונושם, שמצליח שוב ושוב לחדש, לרגש ולחבר בין אנשים – בישראל ובעולם כולו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נייר טוואלט ,ביטוח,עופות הכל לוקח (ל"ת)
    רמי לוי טמאע 12/2025/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור