כסף וצרכנות

מהטיק טוק לצלחת: טירוף הסדרה האהובה מגיע לישראל

שיתוף פעולה מפתיע מעורר עניין בכל הגילים, כשהסדרה האהובה חוזרת אלינו במהדורה מוגבלת. כל הפרטים

ענת סימן טוב | 
חברים מקדונלדס (צילום יחצ)
כמעט שלושה עשורים אחרי שעלתה לאוויר, הסדרה חברים מצליחה לייצר באזז מחודש ולהציף את הרשתות החברתיות בגל נוסטלגיה. בטיקטוק אפשר לראות אינספור סרטונים של רגעים מוכרים, צעצועים, לגו, מתנות ומתחמי צילום בהשראת הסדרה. גם בישראל הפיד התפוצץ בשבועות האחרונים בזכות הפופ אפ שהוקם בארץ והחזיר את הסדרה למרכז השיחה הציבורית. כעת מצטרפת מקדונלד'ס לחגיגה ומשיקה מהדורה מיוחדת שמכניסה את העולם של חברים לתוך הארוחה.
המהלך כולל צעצועי אספנות של שש הדמויות האהובות, מארזים ממותגים ורוטב ייחודי שהוכן במיוחד לרגל השיתוף. בנוסף, הספה הכתומה המוכרת מהבית קפה המיתולוגי תוצב כחוויית צילום בחמישה סניפים ברחבי הארץ, ותאפשר לאוהדים לשחזר את הפתיח האיקוני בדיוק כמו בסדרה. מדובר בהמשך טבעי לגל הנוסטלגיה שהחל עם אירועי הפופ אפ של חברים בישראל ולעלייה המחודשת בפופולריות של הסדרה בקרב צופים צעירים.
הקמפיין של מקדונלד'ס מתמקד גם בהיבט אינטראקטיבי, כאשר הגולשים יוזמנו להשתתף בדיון הגדול של הסדרה, האם רוס ורייצ'ל היו בהפסקה. משתתפים בקמפיין יוכלו לזכות בסט הדמויות המלא של מהדורת האספנות. הארוחות עצמן זמינות בישיבה, באיסוף עצמי או במשלוח, ומגיעות במחיר של שישים ושמונה שקלים. מדובר במחיר גבוה יחסית לארוחה רגילה, אך כזה שמכוון למעריצים שמחפשים מזכרת מהסדרה או חוויית חגיגה לילדים.
 
ההשקה של מקדונלד'ס מצטרפת לתופעה תרבותית רחבה שבה תכנים נוסטלגיים חוזרים לקדמת הבמה. במקרה של חברים, נראה שהקסם לא נעלם. הסדרה ממשיכה לרגש, להצחיק ולהיות חלק מהיומיום של דורות שונים, והמותגים הגדולים מנצלים את האהבה הזו כדי להציע חוויות חדשות. לפחות לפי מה שקורה ברשת, החברים של ניו יורק ממשיכים להיות החברים של כולנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה