כסף וצרכנות

שוקו חם וקולה של פפסי? ביחד? ההודעה של ענקית השתייה המוגזת שיגעה את הטוויטר

פפסי הודיעה כי תשיק משקה חדש בטעם קולה עם שוקו ומרשמלו לחורף, לשם כך הציבה רף נמוך מאוד לעוקבים - לשתף את הציוץ רק 2,021 פעמים ואז הכריזה: "נראה שכולכם די צמאים לקולה של פפסי" קקאו". הישארו מעודכנים לפרטים שיגיעו בשנת 2021".
כפיר אדר | 
משקה פפסי שוקו (צילום טוויטר פפסי)
בצל משבר נגיף הקורונה העולמי, מלחמות הקולה של שנות השבעים והשמונים עשויות להתעורר מחדש בשנה החדשה - 2021. פפסי השליכה את הכפפה ביריבותה הוותיקה עם מוצר שעשוי להוות אתגר מעניין לקוקה קולה.
פפסי הודיעה ענקית הסודה על המשקה החדש ביותר במהדורה מוגבלת, אשר, לדבריהם, יוצא בהשראת השוקו החם החורפי והקלאסי. "מה יותר מתוק מאשר להגיד 'ביי' לשנה הכי גרועה אי פעם? פפסי 'קקאו' קולה - הקונספט האחרון ממטבח הפפסי", שיתפה פפסי בטוויטר.
 
החברה מסרה כי ההיצע החדש ביותר שלה משלב "את הטעם הטעים של פפסי עם הטעם החורפי והטעים של שוקו ומרשמלו", טען ראש השיווק של פפסי, טוד קפלן. “אז למה לא להפגיש את הטעם הטעים של פפסי עם הטעם החורפי והטעים של שוקולד ומרשמלו ולהביא קצת שמחה בלתי צפויה לאוהדים שלנו העונה? אנו בטוחים שמסמרנו את פפסי 'קקאו' קולה ואנחנו לא יכולים לחכות כדי לקבל את זה בידי אוהדי הקולה החורף".
פפסי "קקאו" קולה עוקב אחר הטעמים במהדורה המוגבלת שלה, שכוללים עד כה את פפסי תפוחי עץ, ששוחרר בחודש שעבר לקראת חג ההודיה. לדברי החברה, הגרסה החדשה של הקולה המוגזת שלה נועדה לתת את התחושה של לטעום ולהריח פאי תפוחים מתוק ומנחם, עם נגיעות קינמון, תפוחים פריכים וקרום מאפה חמאה".
אגב, פפסי הציב רף נמוך במיוחד ואמרה כי הוא תשחרר הודעה בנוגע למשקה החדש של פפסי "קקאו" קולה אם ציוץ ההכרזה שלה יגיע ל-2,021 ציוצים מחדש - תוך שעות זה כמובן קרה. "ובכן, נראה שכולכם די צמאים לקולה של פפסי "קקאו". הישארו מעודכן לפרטים שיגיעו בשנת 2021".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה