כסף וצרכנות
שנת הקורונה הביאה לזינוק בצריכת חטיפים, בני הנוער בוחרים פחות בארוחה מסודרת
סקר שערכה חברת ליימן שליסל לכבוד יום המשפחה מצא: קטגוריית החטיפים המלוחים צמחה ב-2020 ב- 4.5% לעומת 2019, קטגוריית החטיפים המתוקים צמחה ב-2020 ב- 4% לעומת 2019 וקטגוריית הפיצוחים הטבעיים צמחה ב- 21.8% לעומת 2019
לכבוד יום המשפחה ובתום שנה להתמודדות שלנו עם מגפת הקורונה, חברת ליימן שליסל בדקה את השפעות הקורונה על צריכת חטיפים וממתקים ועל ההרגלי האכילה המשפחתיים שלנו. הנתונים מראים כי השהות הממושכת בבית והיעדר פעילות מגוונת בחוץ תרמו לזינוקים בקטגוריות החטיפים המלוחים והמתוקים.
היעדר מסגרת והשינויים שחלו באורחות חיינו בשל המגפה, ערערו אצל משפחות רבות גם את הסדר והנהלים בתוך הבית. ההורים מוותרים יותר בכל הקשור להרגלי האכילה המשפחתיים ולהרגלי הצפייה במסכים שלרוב מלווה בנשנוש חטיפים, פחות מקפידים על 3 ארוחות מסודרות סביב שולחן האוכל, ובני הנוער מעדיפים לנשנש לאורך רוב היום, מאשר לאכול ארוחות מסודרות.
לא מוותרים על חטיפים מלוחים
קטגוריית החטיפים המלוחים בישראל, צמחה בשנה האחרונה ב- 4.5% ונאמדת ב- 1.52 מיליארד שקל, לעומת 2019 (1.45 מיליארד שקל). קטגוריית הפופקורן למיקרוגל גדלה ב- 15.6% ונאמדת ב 50 מליון שקל (המותג המוביל בקטגוריה, הוטפופ, צמח ב 16% בשנה האחרונה. קטגוריית הבייגלה צמחה ב- 5.9% בשנה האחרונה ונאמדת ב- 168 מיליון שקל את הביקוש של הצרכן לחטיפים מעניינים, מסקרנים, טעימים ומנחמים אפשר לראות במותג סניידרס שצמח בשנה האחרונה ב- 29.5%.
קטגוריית החטיפים המלוחים בישראל, צמחה בשנה האחרונה ב- 4.5% ונאמדת ב- 1.52 מיליארד שקל, לעומת 2019 (1.45 מיליארד שקל). קטגוריית הפופקורן למיקרוגל גדלה ב- 15.6% ונאמדת ב 50 מליון שקל (המותג המוביל בקטגוריה, הוטפופ, צמח ב 16% בשנה האחרונה. קטגוריית הבייגלה צמחה ב- 5.9% בשנה האחרונה ונאמדת ב- 168 מיליון שקל את הביקוש של הצרכן לחטיפים מעניינים, מסקרנים, טעימים ומנחמים אפשר לראות במותג סניידרס שצמח בשנה האחרונה ב- 29.5%.
מתנחמים בממתקים וחטיפי שוקולד
קטגוריות הממתקים וחטיפי השוקולד רשמו אף הן עליות וצמחו בשנה האחרונה. כך למשל, קטגוריית הוופלים צמחה ב- 1.6% לעומת 2019 ונאמדת בסוף 2020 ב-240 מיליון שקל. קטגוריית טבלאות השוקולד צמחה ב- 15.7% לעומת 2019 ונאמדת בסוף 2020 ב-590 מיליון שקל וקטגוריית חטיפים מתוקים צמחה ב-4% ונאמדת ב-575 מיליון שקל.
קטגוריות הממתקים וחטיפי השוקולד רשמו אף הן עליות וצמחו בשנה האחרונה. כך למשל, קטגוריית הוופלים צמחה ב- 1.6% לעומת 2019 ונאמדת בסוף 2020 ב-240 מיליון שקל. קטגוריית טבלאות השוקולד צמחה ב- 15.7% לעומת 2019 ונאמדת בסוף 2020 ב-590 מיליון שקל וקטגוריית חטיפים מתוקים צמחה ב-4% ונאמדת ב-575 מיליון שקל.
הישראלים אוהבים לפצח
שוק הפיצוחים הארוזים, צמח בשנה האחרונה ב-8.3% לעומת 2019, כשבתוכו סגמנט הפיצוחים הטבעיים עלה ב- 21.8%. נראה כי ניכרת העדפה לפיצוחים ארוזים על פני פיצוחים בתפזורת, דבר שניתן לייחס לתקופת הקורונה ולעלייה במודעות לצריכת מזון טרי, ארוז ונקי.
שוק הפיצוחים הארוזים, צמח בשנה האחרונה ב-8.3% לעומת 2019, כשבתוכו סגמנט הפיצוחים הטבעיים עלה ב- 21.8%. נראה כי ניכרת העדפה לפיצוחים ארוזים על פני פיצוחים בתפזורת, דבר שניתן לייחס לתקופת הקורונה ולעלייה במודעות לצריכת מזון טרי, ארוז ונקי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


