כסף וצרכנות

שיא במכירות הרכב בינואר-פברואר, איזה מותג מכר הכי הרבה?

גם הקורונה לא עצרה זאת: שנת 2021 נפתחה בשיאים במכירות הרכבים החדשים. חודש ינואר היה הנמכר ביותר מאז ומעולם, כשבפברואר בוצעו יותר מכירות ממקבילו אשתקד. איזה מותג לא רשם מכירות כלל? כל הפרטים:

אורן שטרנברג | 
רכבים ומסחר (צילום pexels, freepik)
משבר הקורונה לא פגע במכירות הרכבים הפרטיים במהלך שני החודשים הראשונים של שנת 2021, כך עולה מנתוני המכירות שפרסם איגוד יבואני הרכב. מן הנתונים עולה כי לאחר שבחודש ינואר נשבר שיא היסטורי כשנמכרו יותר מ-48 אלף מכוניות, נצפתה ירידה קלה בחודש פברואר שבו נמכרו 25,505 מכוניות חדשות שעלו על הכביש. מדובר בעליה קלה בשיעור של 2.6% לעומת פברואר אשתקד.
כשמשלבים את נתוני המכירות של ינואר ופברואר נראה שיא של למעלה מ-73 אלף מכוניות חדשות שנמכרו מאז תחילת השנה - עליה של 10.7% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.
על פי הנתונים, יונדאי הוא המותג המוביל במכירות בשוק עם 11,832 מכוניות שנמכרו בחודש פברואר. טויוטה וקיה שומרות על המקומות השני והשלישי- בהתאמה. שלוש החברות רשמו עליה במכירות שנעה בין 11-12 אחוזי ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
במקום הרביעי ממוקם המותג הצ'כי סקודה, שמכירותיו ירדו במעט בשנת 2021. את המקום החמישי תופסת חברת מאזדה עם זינוק חד של 47.2% במכירות. יש לזכור שמאזדה טרם השיקה השיקה דגמים חדשים בתקופה האחרונה, מה שהופך את כמות המכירות למרשימה יותר.
בהמשך הרשימה: מיצובישי, סיאט ושברולט. את המקומות התשיעי והעשירי מקבלים מותגי רנו וניסאן עם עליה קלה במכירות, לאחר ירידה שנרשמה במהלך השנה שעברה.
סוזוקי פותחת את העשירייה השנייה עם 2,047 מכוניות שעלו לכביש, עם ירידה של 22.6% ביחד לשנה שעברה. את המקומות ה-11 וה12 מקבלות פיז'ו וסובארו שרשמו עלייה של עשרות אחוזים: 29% ו68%, בהתאמה.
את המכירות של דגמי היוקרה מובילה ענקית הרכב מרצדס, אחריה ב.מ.וו, ואאודי. חברת פורד נמצאת במקום ה-22 עם 571 רכבים שעלו לכביש. אחריה, במקום ה-23 נמצאת אופל הגרמנית עם 542 רכבים שעלו לכביש.
סוגרות את הרשימה: איוויסט עם 2 מכוניות שנכמרו, אסטון מרטין עם מכונית אחד שנמכרה, וסמראט שלא מכרה אף מכונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה